Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista back office (podpora obchodních partnerů)
Cofidis, s.r.o.
Místo práce
Bucharova, Praha 13, Česko
Bucharova, Praha 13, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro naše oddělení Sales Support hledáme šikovného kolegu, který bude mít na starosti zejména podporu našich obchodních zástupců a obchodních partnerů sekce Automotive, vyřizování jejich dotazů a spravování související administrativy. Po zapracování nabízíme možnost osvojit si složitější úkoly ať již směrem do obchodní oblasti nebo směrem do oblasti produktového managementu. Ideální kandidát by měl mít výborné komunikační schopnosti a velmi dobrou uživatelskou znalost PC (včetně MS Word a MS Excel). Hledáme schopného, samostatného, pečlivého, zodpovědného a týmového kolegu.
Administrativní péče o naše současné a nové obchodní partnery sekce:
* Kompletace a archivace podkladů / smluvní dokumentace doručených od partnerů
* Registrace obchodních partnerů do ČNB
* Zadávání dat nových partnerů do interních systémů
Denní podpora obchodním partnerům:
* Vyřízení telefonických dotazů partnerů
* Zaevidování stížností či připomínek obchodních partnerů
Interní podpora:
* Zajišťování objednávání propagačních materiálů, jejich evidence a vydávání
* Přípravy podkladů pro jednání regionálních manažerů
* Příprava podkladů pro další oddělení ve společnosti
Administrativní péče o naše současné a nové obchodní partnery sekce:
* Kompletace a archivace podkladů / smluvní dokumentace doručených od partnerů
* Registrace obchodních partnerů do ČNB
* Zadávání dat nových partnerů do interních systémů
Denní podpora obchodním partnerům:
* Vyřízení telefonických dotazů partnerů
* Zaevidování stížností či připomínek obchodních partnerů
Interní podpora:
* Zajišťování objednávání propagačních materiálů, jejich evidence a vydávání
* Přípravy podkladů pro jednání regionálních manažerů
* Příprava podkladů pro další oddělení ve společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Dobrá dostupnost MHD – kanceláře přímo u metra Nové Butovice
* Vyladěný adaptační program včetně vstupního školení
* 5 týdnů dovolené
* Kvartální finanční bonusy
* Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
* Odměna 10 000Kč za přivedení nového kolegy
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
* Možnost rozvoje v rámci Cofidis
* Neformální a přátelské pracovní prostředí
Pokud Tě pozice zaujala a jsi tím, koho do našeho týmu aktuálně hledáme, budeme se těšit na Tvůj životopis.
* Vyladěný adaptační program včetně vstupního školení
* 5 týdnů dovolené
* Kvartální finanční bonusy
* Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
* Odměna 10 000Kč za přivedení nového kolegy
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
* Možnost rozvoje v rámci Cofidis
* Neformální a přátelské pracovní prostředí
Pokud Tě pozice zaujala a jsi tím, koho do našeho týmu aktuálně hledáme, budeme se těšit na Tvůj životopis.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co by Ti nemělo chybět?
* SŠ vzdělání anebo odborné vyučení zakončené maturitní zkouškou
* Zkouška dle Zákona č.257/2016 Sb o spotřebitelském úvěru (pokud ji nemáš, nevadí - pomůžeme Ti ji zajistit)
* Velmi dobrá uživatelská znalost PC a MS Office (zejména MS Word, MS Excel)
* Znalost českého jazyka je podmínkou, komunikativní angličtina výhodou
* Orientace na výsledek a vytrvalost
* Dobré komunikační schopnosti
* Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
* Smysl pro týmovou práci
* Praxe na podobné pozici výhodou
* SŠ vzdělání anebo odborné vyučení zakončené maturitní zkouškou
* Zkouška dle Zákona č.257/2016 Sb o spotřebitelském úvěru (pokud ji nemáš, nevadí - pomůžeme Ti ji zajistit)
* Velmi dobrá uživatelská znalost PC a MS Office (zejména MS Word, MS Excel)
* Znalost českého jazyka je podmínkou, komunikativní angličtina výhodou
* Orientace na výsledek a vytrvalost
* Dobré komunikační schopnosti
* Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
* Smysl pro týmovou práci
* Praxe na podobné pozici výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky, a již přes 15 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Hledáme k sobě lidi, kteří hledají stabilního zaměstnavatele a dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele prestižního ocenění od Člověka v tísni, Great Place To Work a Czech Superbrands 2020!
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 3564680
Datum zveřejnění: 25.1.2019
2019-01-25
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Úvěrový specialista Společnost: Cofidis, s.r.o.