Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista interní komunikace a asistent/ka managementu s FJ
Cofidis, s.r.o.
Místo práce
Bucharova, Praha 13, Česko
Bucharova, Praha 13, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
CO TĚ NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
Jsi kreativní, baví Tě psaní článků, máš dobré organizační schopnosti, ale poradíš si i s administrativní činností? Hledáš si práci v příjemném prostředí, kde bys mohl/a využít své znalosti francouzštiny a angličtiny? Pak by se Ti u nás mohlo líbit! Hledáme k sobě pozitivního, zodpovědného kolegu/yni se smyslem pro humor, který/á organizačně zajistí agendu Jednatele společnosti a bude vytvářet naši interní komunikaci, které dokáže dát ten správný šmrnc.
TVOJÍ HLAVNÍ ZODPOVĚDNOSTÍ BUDE:
• Tvorba a příprava různorodých textů a výstupů interní komunikace (interní časopis, články, krátké tématické newslettery, informační e-maily, prezentace)
• Příprava jednoduché grafiky v programu Canva
• Tvorba a realizace interní komunikace týkající se firemních akcí a událostí ve spolupráci s koordinátorem firemních eventů
• Tlumočení a moderování firemních akcí a událostí
• Spolupráce na interních a mezinárodních projektech pořádaných Skupinou, včetně komunikace s centrálou, zajištění překladů, organizace akcí
• Vedení agendy Jednatele společnosti (plánování interních a externích schůzek, organizace služebních cest)
• Podpora vedení společnosti - organizace akcí nebo služebních cest pro management, zajištění překladů dokumentů a prezentací (francouzština/ angličtina), administrativní podpora
Jsi kreativní, baví Tě psaní článků, máš dobré organizační schopnosti, ale poradíš si i s administrativní činností? Hledáš si práci v příjemném prostředí, kde bys mohl/a využít své znalosti francouzštiny a angličtiny? Pak by se Ti u nás mohlo líbit! Hledáme k sobě pozitivního, zodpovědného kolegu/yni se smyslem pro humor, který/á organizačně zajistí agendu Jednatele společnosti a bude vytvářet naši interní komunikaci, které dokáže dát ten správný šmrnc.
TVOJÍ HLAVNÍ ZODPOVĚDNOSTÍ BUDE:
• Tvorba a příprava různorodých textů a výstupů interní komunikace (interní časopis, články, krátké tématické newslettery, informační e-maily, prezentace)
• Příprava jednoduché grafiky v programu Canva
• Tvorba a realizace interní komunikace týkající se firemních akcí a událostí ve spolupráci s koordinátorem firemních eventů
• Tlumočení a moderování firemních akcí a událostí
• Spolupráce na interních a mezinárodních projektech pořádaných Skupinou, včetně komunikace s centrálou, zajištění překladů, organizace akcí
• Vedení agendy Jednatele společnosti (plánování interních a externích schůzek, organizace služebních cest)
• Podpora vedení společnosti - organizace akcí nebo služebních cest pro management, zajištění překladů dokumentů a prezentací (francouzština/ angličtina), administrativní podpora
Zaměstnanecké výhody, benefity
NA CO SE U NÁŠ MŮŽEŠ TĚŠIT
• Rozmanitou, zodpovědnou a kreativní pozici s možností přispět svými nápady v oblasti interní komunikace
• Možnost aktivního uplatnění cizích jazyků
• Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
• Dobrou dostupnost MHD – moderní kancelář společnosti přímo u metra Nové Butovice
• 5 týdnů dovolené
• Kvartální finanční bonusy
• Flexibilní pracovní dobu
• Karta Multisport
• Jazykové kurzy v rámci pracovní doby (angličtina nebo francouzština)
• Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příležitostné pracovní cesty do ostatních poboček v Evropě
• Skvělé firemní a charitativní akce
• Rozmanitou, zodpovědnou a kreativní pozici s možností přispět svými nápady v oblasti interní komunikace
• Možnost aktivního uplatnění cizích jazyků
• Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
• Dobrou dostupnost MHD – moderní kancelář společnosti přímo u metra Nové Butovice
• 5 týdnů dovolené
• Kvartální finanční bonusy
• Flexibilní pracovní dobu
• Karta Multisport
• Jazykové kurzy v rámci pracovní doby (angličtina nebo francouzština)
• Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příležitostné pracovní cesty do ostatních poboček v Evropě
• Skvělé firemní a charitativní akce
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
JAK BY MĚL VYPADAT TVŮJ PROFIL?
• SŠ/VŠ vzdělání
• Předchozí praxe na obdobné pozici výhodou
• Schopnost psaní kreativních textů a článků
• Pokročilá znalost francouzského jazyka (denní využití v psané i mluvené formě – překlady, komunikace s jednatelem společnosti a zahraničními pobočkami), dobrá znalost anglického jazyka
• Velká míra samostatnosti a schopnost dotahovat věci do konce
• Výborné organizační a komunikační schopnosti
• Proaktivní přístup, nadšení pro práci a komunikaci s lidmi
• Reprezentativní vystupování, diskrétnost
• SŠ/VŠ vzdělání
• Předchozí praxe na obdobné pozici výhodou
• Schopnost psaní kreativních textů a článků
• Pokročilá znalost francouzského jazyka (denní využití v psané i mluvené formě – překlady, komunikace s jednatelem společnosti a zahraničními pobočkami), dobrá znalost anglického jazyka
• Velká míra samostatnosti a schopnost dotahovat věci do konce
• Výborné organizační a komunikační schopnosti
• Proaktivní přístup, nadšení pro práci a komunikaci s lidmi
• Reprezentativní vystupování, diskrétnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky, a již přes 15 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Hledáme k sobě lidi, kteří hledají stabilního zaměstnavatele a dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele prestižního ocenění od Člověka v tísni, Great Place To Work a Czech Superbrands 2020!
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 3899744
Datum zveřejnění: 1.4.2020
2020-04-01
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista interní komunikace Společnost: Cofidis, s.r.o.