Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Poradce oddělení Vymáhání pohledávek
Cofidis, s.r.o.
Místo práce
Bucharova, Praha 13, Česko
Bucharova, Praha 13, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 20 000 Kč/měsíc
Od 20 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsi komunikativní a umíš dát klientovi pocit, že jsi tu jenom pro něj a všechno spolu hravě vyřešíte? Máš dost práce o víkendu a 12-ti hodinových směn? U nás Tě čeká klasická pracovní doba od Po-Pá 8:00 - 16:30 hod..
Jsme přátelská parta lidí, kterou baví komunikovat s našimi klienty a řešit s nimi vše, co je třeba. Nyní k sobě hledáme nového parťáka do týmu Vymáhání pohledávek. Hlavní pracovní náplní bude telefonické kontaktování klientů, kteří neuhradili měsíční splátky, nebo se jim blíží termín. Pozice je také vhodná pro ty, kteří chtějí získat pracovní zkušenosti po škole.
TVOJÍ HLAVNÍ ČINNOSTÍ BUDE:
* Telefonní kontaktování svěřeného portfolia klientů, kteří neuhradili měsíční splátky
* Zjišťování situace a důvodu, proč je člověk v prodlení
* Motivace klientů k uhrazení splátky
* Uzavírání dohod na úhradě neuhrazených splátek úvěru s klienty
* Práce s interním systémem - ověření a aktualizace klientských informací
* Vedení administrativy pohledávek dle nastaveného procesu společnosti
Jsme přátelská parta lidí, kterou baví komunikovat s našimi klienty a řešit s nimi vše, co je třeba. Nyní k sobě hledáme nového parťáka do týmu Vymáhání pohledávek. Hlavní pracovní náplní bude telefonické kontaktování klientů, kteří neuhradili měsíční splátky, nebo se jim blíží termín. Pozice je také vhodná pro ty, kteří chtějí získat pracovní zkušenosti po škole.
TVOJÍ HLAVNÍ ČINNOSTÍ BUDE:
* Telefonní kontaktování svěřeného portfolia klientů, kteří neuhradili měsíční splátky
* Zjišťování situace a důvodu, proč je člověk v prodlení
* Motivace klientů k uhrazení splátky
* Uzavírání dohod na úhradě neuhrazených splátek úvěru s klienty
* Práce s interním systémem - ověření a aktualizace klientských informací
* Vedení administrativy pohledávek dle nastaveného procesu společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Dobrá dostupnost MHD – moderní kanceláře přímo u metra Nové Butovice
* Neformální a přátelské pracovní prostředí
* 5 týdnů dovolené
* Možnost využití home office
* Měsíční finanční bonusy nad rámec fixní složky mzdy
* Stravenky v hodnotě 100Kč/den
* Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…),
* Odměna 10 000Kč za doporučení zaměstnance
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Odborná interní a externí školení
* Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
* Neformální a přátelské pracovní prostředí
* 5 týdnů dovolené
* Možnost využití home office
* Měsíční finanční bonusy nad rámec fixní složky mzdy
* Stravenky v hodnotě 100Kč/den
* Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…),
* Odměna 10 000Kč za doporučení zaměstnance
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Odborná interní a externí školení
* Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání anebo odborné vyučení zakončené maturitní zkouškou
* Zkouška dle Zákona č.257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru (pokud ji nemáš, nevadí - pomůžeme Ti ji zajistit)
* Zkušenost s prací na telefonu je výhodou
* Uživatelská znalost PC (Microsoft Office)
* Dobré komunikační dovednosti, schopnost vyjednávat a hledat řešení
* Asertivní, pozitivní a zodpovědný přístup
* Výborná znalost českého jazyka pro komunikaci s klienty
* Zkouška dle Zákona č.257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru (pokud ji nemáš, nevadí - pomůžeme Ti ji zajistit)
* Zkušenost s prací na telefonu je výhodou
* Uživatelská znalost PC (Microsoft Office)
* Dobré komunikační dovednosti, schopnost vyjednávat a hledat řešení
* Asertivní, pozitivní a zodpovědný přístup
* Výborná znalost českého jazyka pro komunikaci s klienty
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky, a již přes 15 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Hledáme k sobě lidi, kteří hledají stabilního zaměstnavatele a dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele prestižního ocenění od Člověka v tísni, Great Place To Work a Czech Superbrands 2020!
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 4008244
Datum zveřejnění: 4.12.2020
2020-12-04
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Referent správy pohledávek, Specialista back office, Úvěrový specialista Společnost: Cofidis, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 20 000 Kč/měsíc