Specialista digitálního marketingu s češtinou pro Social Media Project

Competence Call Center Sp. z o.o.

Místo práce
Olivia Four, aleja Grunwaldzka 472b, 80-309 Gdaňsk, Polsko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
7/01/2022
Mzdové podmínky (brutto)
Od 1 399 EUR/měsícperformance bonuses

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pokud inspirujete zákazníky kompetentností a vstřícností, pak jste v TELUS International správně. Je to výjimečný talent, dát zákazníkům v telefonupocit, že jsou v nejlepších rukou. Pokud chcete žít zákaznický servis v nejlepší kvalitě, máme pro vás perfektní práci.

Pro náš tým v Gdaňsku aktuálně hledáme

Specialista digitálního marketingu s češtinou pro Social Media Project (m/f/d)
Náplň práce:
• Každodenní kontaktování nových a stávajících zákazníků (agentur nebo inzerentů) prostřednictvím telefonu, chatu a e -mailu, identifikace prodejních příležitostí a poskytnutí nejlepšího řešení pro jejich obchodní cíle
• Zlepšení zkušenosti zákazníků tím, že se budete snažit o optimální a přiměřené přijetí produktu
• Správa portfolia zákazníků a odpovědnost za rostoucí příjmy
• Poskytnutí před- a poprodejní podpory pro všechny produkty
• Vytváření úspěšných příběhů inzerentů, kteří dosáhli úspěchu v růstu svého podnikání používáním těchto produktů
• Používání různých nástrojů, abyste mohli správně komunikovat a zajistit pro inzerentovo podnikání úspěch

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Komplexní školení o výrobcích a intenzivní zaškolení na pracovišti
• Flexibilní plánování pracovní doby na zajištění rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem
• Interní školení a možnosti dalšího vzdělávání prostřednictvím našeho kampusu
• Možnosti postupu v naší mezinárodní společnosti
• Fixní základní odměna s atraktivními bonusovými možnostmi
• Vysoce motivovaný a oddaný tým s neformální kulturou
• Skvělá kancelář s moderními pracovišti, bezplatnými nápoji a pravidelně čerstvým ovocem jako malá motivace navíc
• Soukromá zdravotní péče

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

digital marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
E-mail - Pokročilý
Komunikační schopnosti - Pokročilý
Voicemail - Pokročilý
Sales skills - Pokročilý

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• 1 až 3 roky zkušeností v oblasti digitálního marketingu nebo organizace online prodeje
• Znalost českého jazyka s výbornými komunikačními schopnostmi
• Anglický jazyk minimálně na úrovni B2
• Znalost MS Office a využívání systémů hlasové schránky a elektronické pošty
• Iniciativní člověk, který dokáže dodržet termíny a rád pracuje v rámci konkurenčního vnitřního prostředí
• Proaktivní přístup k identifikaci problémů a příležitostí, jakož i ke komunikaci se zákazníky
• Vysoká motivovanost a orientace na cíl
• Kreativní rozhodovací schopnosti a schopnost pracovat nezávisle
• Silné zaměření na detaily a navazující schopnosti
• Schopnost provádět více úkolů najednou a pracovat pod tlakem
• Schopnost kontaktovat zákazníky prostřednictvím telefonu, chatu nebo e -mailu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

O nás: Vynikající služby zákazníkům jsou naší vášní - v roce 2020 se Competence Call Center spojilo s TELUS International a nyní je jeho součástí. Od té doby poskytuje 50 000 členů týmu nejlepší služby zákazníkům ve více než 50 jazycích pro mezinárodních a známých partnerů.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců
ID: 4205569  Datum zveřejnění: 20.12.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 1 399 EUR/měsíc