Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista podpory zákazníků
Concentrix Slovakia
Brno, Česko
plný úvazek
02.06.2025
Od 37 500 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví vás svět sázek a chcete být v centru dění? Umíte poradit, podpořit a vyřešit problém rychleji než gól padne v první minutě? Pak hledáme právě vás!
️ Co bude vaší denní hrou?Jako náš nový poradce zákaznické podpory budete:
Komunikovat se zákazníky přes telefon, chat, e-mail i sociální sítě
Pomáhat s registrací a ověřením účtu, přihlášením, platbami i technickými záhadami
Být spolehlivým průvodcem světem naší platformy
Hledat rychlá, přátelská a přesná řešení
Přispívat ke zlepšování interních procesů svými postřehy a nápady
Zaměstnanecké výhody, benefity
Plný úvazek v moderních kancelářích v srdci Bratislavy
Plat od 1500 € měsíčně + bonusy dle výkonu (až 100 €) + příplatky za noční směny, víkendy a svátky
Směny 24/7 – možnost výběru z časových bloků (07:00–16:00 | 16:00–01:00 | 22:00–07:00)
Ovoce, snack days, občerstvení na pracovišti
Letní & Vánoční párty, soutěže, wellbeing workshopy
Kariérní růst – školení, kurzy, Concentrix University
Hrazené úvodní zaškolení, přátelský tým a spousta příležitostí k růstu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
Jazykové znalosti
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Koho hledáme?
Hledáme parťáka, který má přirozený cit pro zákazníka a zároveň:
Mluví a píše plynule česky (C2) a domluví se anglicky (B2)
Má pozitivní přístup, je týmový hráč a nezalekne se výzvy
Se orientuje v počítačových aplikacích (MS Office apod.)
Umí vysvětlit složité věci jednoduše
Má zájem o sport a sázení – abyste věděli, o čem mluvíme
Předchozí zkušenost ze zákaznického servisu je výhodou, ne podmínkou
Má dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Concentrix – světový lídr v oblasti zákaznických služeb. Pomáháme top značkám růst díky špičkovému zákaznickému servisu a technologickým řešením. Fungujeme ve více než 70 zemích a jsme hrdým držitelem ocenění jako Employer Brand Leader of the Year nebo Best Employer – Outsourcing.