Odbavuj hovory na zákaznické lince Innogy! HPP ihned!

Conectart a.s.

Místo práce
Mečová 10, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Startujeme zákaznickou linku Innogy v Brně! Buď v týmu našich expertů zákaznického servisu a získej nejcennější zkušenost v oblasti komunikace.

Náplň práce:
* Příjem hovorů stávajících zákazníků
* Prace s celým portfoliem služeb
* Práce v interních systémech
* Administrativa spojená se změnou služeb
* Emailová komunikace

Jak se vše naučíš?
Můžeš se těšit na profesionální školení, kde se naučíš vše pro to, aby jsi byl připraven být hrdinou pro každého zákazníka, co zavolá. Ale nepanikař. I když je informací hodně, na lince ti hodí záchranné lano některý z našich šikovných a milých teamleaderů, kteří ti v začátcích maximálně pomůžou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Fixní složka mzdy 20.700 + provize bez dle tvé výkonnosti bez vrchní hranice, takže si odnes kolik chceš
* 25 dní dovolené
* HPP ihned ze startu spolupráce
* Pracuješ na nejprestižnější zákaznické lince co je, takže zkušenost k nezaplacení. Naučíš se jak jak pečovat, tak prodávat, orientovat se v systémech a to se ti v životě nikdy neztratí
* stravenkový paušál 75 Kč- dalších cca 1500 Kč do mzdy!
* Multisport kartu, kterou využiješ všude v ČR a nejen na pohyb!
* Cafeterie
* Firemní tarif za hubičku
* Pitný režim v celém areálu. Kafe, čaj, čokoláda zdarma!
* Slevy kam se podíváš! Shell, Samsung, MND aj.
* Klimatizované prostředí a místo výkonu práce v centru Brna u Zelňáku.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) nebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme největší provozovatel call center na českém trhu, máme přes 1000 zaměstnanců a pracujeme pro ty největší a nejznámější firmy na trhu jako je Samsung, MND, Česká Spořitelna nebo Vodafone.

Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.

Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4134951  Datum zveřejnění: 3.8.2021