Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista retenčního oddělení Vodafone. Směny Po - PÁ.
Conectart a.s.
Místo práce
Mečová 10, Brno-střed, Česko
Mečová 10, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví tě starat se o blaho zákazníků ? Nechceš si to v práci jen odsedět, ale i strategicky myslet a jít za svým cílem? Teď máš příležitost!
Buď členem týmu Vodafone expertů na stávající firemní klienty a starej se o jejich služby!
Rozšiřujeme náš Vodafone tým, který optimalizuje služby stávajícím FIREMNÍM zákazníkům a pečuje o ně. Nejedná se o kontakt s fyzickými osobami, ale budeš se věnovat společnostem, které již využívají Vodafone služby.
Můžeš být také součástí týmu na retenčním oddělení, který řeší služby firemních klientů.
Jak vypadá pracovní den?
* telefonický kontakt se stávajícími firemními zákazníky Vodafone
* práce s celým portfoliem služeb
* aktivní práce v interních systémech
* pracovní doba PO-PÁ, bez večerů, svátků a víkendů
Co požadujeme?
* samostatnost a preciznost
* super komunikační dovednosti
* dlouhodobou spolupráci na HPP (plný či zkrácený úvazek)
* předchozí zkušenosti vítané
Buď členem týmu Vodafone expertů na stávající firemní klienty a starej se o jejich služby!
Rozšiřujeme náš Vodafone tým, který optimalizuje služby stávajícím FIREMNÍM zákazníkům a pečuje o ně. Nejedná se o kontakt s fyzickými osobami, ale budeš se věnovat společnostem, které již využívají Vodafone služby.
Můžeš být také součástí týmu na retenčním oddělení, který řeší služby firemních klientů.
Jak vypadá pracovní den?
* telefonický kontakt se stávajícími firemními zákazníky Vodafone
* práce s celým portfoliem služeb
* aktivní práce v interních systémech
* pracovní doba PO-PÁ, bez večerů, svátků a víkendů
Co požadujeme?
* samostatnost a preciznost
* super komunikační dovednosti
* dlouhodobou spolupráci na HPP (plný či zkrácený úvazek)
* předchozí zkušenosti vítané
Zaměstnanecké výhody, benefity
* fixní složka mzdy a neomezené provize! (průměrný výdělek 22. - 40.000Kč)
* bonus pro nováčka ve výši 9.000 Kč
* HPP s možností zkráceného úvazku
* Možnost multisport karty na 1 měsíc zdarma
* HPP ihned ze startu spolupráce
* práce bez večerů a víkendů
* 25 dní dovolené
* stravenkový paušál 75 Kč- dalších cca 1500 Kč do mzdy!
* firemní neomezený tarif za 89Kč
* dotace na telefon
* občerstvení na pracovišti
* odměny za doporučení
* Shell karta, slevy na Samsung, zájezdy od Fsheru, Eximu aj.
* místo výkonu práce Brno - centrum (u Zelňáku)
* bonus pro nováčka ve výši 9.000 Kč
* HPP s možností zkráceného úvazku
* Možnost multisport karty na 1 měsíc zdarma
* HPP ihned ze startu spolupráce
* práce bez večerů a víkendů
* 25 dní dovolené
* stravenkový paušál 75 Kč- dalších cca 1500 Kč do mzdy!
* firemní neomezený tarif za 89Kč
* dotace na telefon
* občerstvení na pracovišti
* odměny za doporučení
* Shell karta, slevy na Samsung, zájezdy od Fsheru, Eximu aj.
* místo výkonu práce Brno - centrum (u Zelňáku)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme největší provozovatel call center na českém trhu, máme přes 1000 zaměstnanců a pracujeme pro ty největší a nejznámější firmy na trhu jako je Samsung, MND, Česká Spořitelna nebo Vodafone.
Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.
Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.
Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.
Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4196486
Datum zveřejnění: 4.11.2021
2021-11-04
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Specialista podpory zákazníků, Specialista roamingu, Telefonní operátor Společnost: Conectart a.s.