Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Personalista / administrativní pracovník
consultDirect CZ, s.r.o.
Místo práce
Main Point Pankrác, Milevská, Praha 4-Krč, Česko
Main Point Pankrác, Milevská, Praha 4-Krč, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zpracování veškeré administrativy spojené s nástupy, průběhem pracovního poměru a výstupy zaměstnanců
• zodpovědnost za vedení personální agendy a komunikace se státními úřady
• vedení agendy Dohod konaných mimo pracovní poměr
• zadávání inzerce, předvýběr, plánování pohovorů, vedení výběrového řízení, aktivní účast na pohovorech
• zajištění nástupu/výstupu zamětnanců, změny pracovních poměrů
• administrativní podpora všech HR procesů
• vedení evidence a agendy lékařských prohlídek, BOZP školení - správa a zajištění dat
• příprava podkladů a spolupráce se mzdovou účtárnou
• příprava podkladů pro HR reporting
• komunikace se zaměstnanci
• organizace interních akcí pro zaměstnance
• administrativa a zasílaní ekonomických podkladů účetní firmě
• zodpovědnost za vedení personální agendy a komunikace se státními úřady
• vedení agendy Dohod konaných mimo pracovní poměr
• zadávání inzerce, předvýběr, plánování pohovorů, vedení výběrového řízení, aktivní účast na pohovorech
• zajištění nástupu/výstupu zamětnanců, změny pracovních poměrů
• administrativní podpora všech HR procesů
• vedení evidence a agendy lékařských prohlídek, BOZP školení - správa a zajištění dat
• příprava podkladů a spolupráce se mzdovou účtárnou
• příprava podkladů pro HR reporting
• komunikace se zaměstnanci
• organizace interních akcí pro zaměstnance
• administrativa a zasílaní ekonomických podkladů účetní firmě
Zaměstnanecké výhody, benefity
• výborný tým, kde se o lidi skutečně zajímáme a podporujeme
• zvyšování kvalifikace
• výbornou dopravní dostupnost (metro Pankrác)
• další zajímavé benefity např. doporučení nového kolegy za odměnu
• multisport karta a mnoho dalších
• zvyšování kvalifikace
• výbornou dopravní dostupnost (metro Pankrác)
• další zajímavé benefity např. doporučení nového kolegy za odměnu
• multisport karta a mnoho dalších
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• minimálně středoškolské vzdělání
• předchozí zkušenosti v obdobném rozsahu
• důkladná znalost zákoníku práce a ostatních souvisejících předpisů
• organizační schopnosti
• loajalita, spolehlivost
• profesionální přístup a důvěryhodnost
• uživatelská znalost MS Office
• nástup možný ihned
• předchozí zkušenosti v obdobném rozsahu
• důkladná znalost zákoníku práce a ostatních souvisejících předpisů
• organizační schopnosti
• loajalita, spolehlivost
• profesionální přístup a důvěryhodnost
• uživatelská znalost MS Office
• nástup možný ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
consultDirect CZ, s.r.o. je společnost, která se zabývá účetními službami a personálním poradenstvím.
ID: 3635874
Datum zveřejnění: 3.4.2019
2019-04-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Personalista Společnost: consultDirect CZ, s.r.o.