Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Marketing Coordinator – CPI Hotels
CPI Hotels, a.s.
Místo práce
Vladislavova 17, Nové Město, Česko
Vladislavova 17, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.8.2023
1.8.2023
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vzhledem k rozšíření našeho portfolia hotelů a rozvoji projektů, hledáme do našeho marketingového týmu novou posilu na pozici Marketing & Back Office Coordinator. Baví vás učit se nové věci, rozvíjet se a máte zkušenosti (nejen) s marketingem? Je organizovanost a koordinace vaše prostřední jméno? Tak to hledáme právě vás!
Můžete se u nás realizovat a ukázat tak své všestranné schopnosti na zajímavých projektech a chopit se tak kompletní koordinace marketingových aktivit pro celou síť našich hotelů, s několika úspěšnými značkami.
Co Vás čeká?
koordinace offline marketingových aktivit
zajištění marketingové produkce (marketingové materiály, focení …)
podpora a spolupráce s marketingovým týmem a marketingovým manažerem
podpora, spolupráce a komunikace s jednotlivými hotely
koordinace a komunikace s externími marketingovými agenturami a dodavateli
zpracování administrativy spojené se svěřenými projekty a úkoly (marketing back office)
spolupráce a podílení se na tvorbě kampaní
spolupráce s obchodním oddělením
zpracování faktur marketingového oddělení
Pro tuto pozici požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání, zaměření na marketing výhodou
zkušenost s prací na podobné pozici podmínkou (asistentka, back office nebo v marketingu)
znalost a praktické zkušenosti s MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
samostatný, pečlivý a systematický styl práce, umění prioritizovat
pozitivní a aktivní přístup k práci, spolehlivost, flexibilitu, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost
schopnost pracovat pod tlakem, který k marketingu trochu patří, odhodlání zařídit i nemožné
nástup 1.8.2023
Můžete se u nás realizovat a ukázat tak své všestranné schopnosti na zajímavých projektech a chopit se tak kompletní koordinace marketingových aktivit pro celou síť našich hotelů, s několika úspěšnými značkami.
Co Vás čeká?
koordinace offline marketingových aktivit
zajištění marketingové produkce (marketingové materiály, focení …)
podpora a spolupráce s marketingovým týmem a marketingovým manažerem
podpora, spolupráce a komunikace s jednotlivými hotely
koordinace a komunikace s externími marketingovými agenturami a dodavateli
zpracování administrativy spojené se svěřenými projekty a úkoly (marketing back office)
spolupráce a podílení se na tvorbě kampaní
spolupráce s obchodním oddělením
zpracování faktur marketingového oddělení
Pro tuto pozici požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání, zaměření na marketing výhodou
zkušenost s prací na podobné pozici podmínkou (asistentka, back office nebo v marketingu)
znalost a praktické zkušenosti s MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
samostatný, pečlivý a systematický styl práce, umění prioritizovat
pozitivní a aktivní přístup k práci, spolehlivost, flexibilitu, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost
schopnost pracovat pod tlakem, který k marketingu trochu patří, odhodlání zařídit i nemožné
nástup 1.8.2023
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
Marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CPI Hotels je s portfoliem 33 hotelů o celkové kapacitě převyšující 10 000 lůžek 13 000 konferenčních míst jednou z největších hotelových skupin v České republice.
Od roku 1997 je výhradním zástupcem mezinárodní hotelové sítě Choice Hotels International pro značku Clarion Hotels v České republice a na Slovensku. Síť čtyřhvězdičkových fullservisových Clarion hotelů strategicky pokrývá nejvýznamnější krajská města, v současné době zahrnuje 9 Clarionů v 7 českých městech, výhledově bude pod značku Clarion zařazen i Hotel Černigov, který společnost CPI Hotels provozuje v Hradci Králové.
V lednu 2009 představila společnost CPI Hotels unikátní projekt pětihvězdičkového Buddha-Bar Hotelu Prague, prvního hotelu mezinárodní sítě Buddha-Bar Hotels & Resorts.
CPI Hotels provozuje 1 hotel střední kategorie pod svou vlastní značkou Fortuna Hotels a 1 lázeňský hotel pod značkou Spa & Kur Hotels ve Františkových Lázních.
V roce 2014 se portfolio CPI Hotels rozrostlo o hotely značky Mamaison Hotels & Residences. Společnost tak nově provozuje hotely a rezidence této značky v Praze, Ostravě, Bratislavě, Varšavě, Budapešti a Moskvě. V září 2019 otevře kompletně zrekonstruovaný Mamaison Hotel Prague Downtown****.
V roce 2018 rozšířila CPI Hotels svoji hotelovou síť o mezinárodní značku tříhvězdičkových hotelů Comfort, která tak doplňuje úspěšnou hotelovou síť konferenčních hotelů Clarion v rámci ČR a přináší do regionů kvalitní ubytování v 3* standardu. Pod touto značkou naleznete hotely v Olomouci a Ústí nad Labem a v roce 2020 také v Praze.
V červnu 2018 společnost expandovala v zahraničí a přibrala do skupiny značku Holiday Inn, jednu z největších hotelových sítí světa, a spolu s ní 4* hotel Holiday Inn Rome – Eur Parco Dei Medici v Římě.
Ke značce Clarion a Comfort od 1. dubna 2019 přibyl další brand ze skupiny Choice Hotels – Quality Hotel. Prvním zástupcem značky je Quality Hotel Ostrava City, další jsou plánovány v Brně a v Praze.
Portfolium CPI Hotels doplňuje nabídka dlouhodobého a cenově přijatelného ubytování pod značkou Ubytovny.cz.
Od roku 1997 je výhradním zástupcem mezinárodní hotelové sítě Choice Hotels International pro značku Clarion Hotels v České republice a na Slovensku. Síť čtyřhvězdičkových fullservisových Clarion hotelů strategicky pokrývá nejvýznamnější krajská města, v současné době zahrnuje 9 Clarionů v 7 českých městech, výhledově bude pod značku Clarion zařazen i Hotel Černigov, který společnost CPI Hotels provozuje v Hradci Králové.
V lednu 2009 představila společnost CPI Hotels unikátní projekt pětihvězdičkového Buddha-Bar Hotelu Prague, prvního hotelu mezinárodní sítě Buddha-Bar Hotels & Resorts.
CPI Hotels provozuje 1 hotel střední kategorie pod svou vlastní značkou Fortuna Hotels a 1 lázeňský hotel pod značkou Spa & Kur Hotels ve Františkových Lázních.
V roce 2014 se portfolio CPI Hotels rozrostlo o hotely značky Mamaison Hotels & Residences. Společnost tak nově provozuje hotely a rezidence této značky v Praze, Ostravě, Bratislavě, Varšavě, Budapešti a Moskvě. V září 2019 otevře kompletně zrekonstruovaný Mamaison Hotel Prague Downtown****.
V roce 2018 rozšířila CPI Hotels svoji hotelovou síť o mezinárodní značku tříhvězdičkových hotelů Comfort, která tak doplňuje úspěšnou hotelovou síť konferenčních hotelů Clarion v rámci ČR a přináší do regionů kvalitní ubytování v 3* standardu. Pod touto značkou naleznete hotely v Olomouci a Ústí nad Labem a v roce 2020 také v Praze.
V červnu 2018 společnost expandovala v zahraničí a přibrala do skupiny značku Holiday Inn, jednu z největších hotelových sítí světa, a spolu s ní 4* hotel Holiday Inn Rome – Eur Parco Dei Medici v Římě.
Ke značce Clarion a Comfort od 1. dubna 2019 přibyl další brand ze skupiny Choice Hotels – Quality Hotel. Prvním zástupcem značky je Quality Hotel Ostrava City, další jsou plánovány v Brně a v Praze.
Portfolium CPI Hotels doplňuje nabídka dlouhodobého a cenově přijatelného ubytování pod značkou Ubytovny.cz.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4588010
Datum zveřejnění: 26.5.2023
2023-05-26
lokalita: Praha Pozice: Marketingový pracovník Společnost: CPI Hotels, a.s.