Recepční

CPL Jobs s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

What will you do?
- Handling all the adminsitrative tasks related to the role as: receieving and forwarding mails, answering telephones, photocopying, faxing, filing and collating, recording of company contracts, including obtaining signatures from management etc.
- Assits to onboarding process of new employees
- Reviews vendor invoices for accuracy and submits proper coding through online AP system
- Orders, receives, stocks and distributes office supplies.
- Coordinates maintenance with landlord and vendors that oversee the various systems and machines within the office, ie. HVAC, electrical, plumbing.

How your profile should look like ?
- Flexibility
- Bilingual - English and Czech-Slovak is a must
- Communication Proficiency
- Collaboration Skills
- Customer/Client Focus
- Technical Capacity

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Work with global team with various experience
- Standard benefits

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

ERP, supply chain management and customer experience solutions.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Expert (C2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Nabídka služeb personální agentury se zaměřením na obsazování volných pozic ve středním a vyšším managementu a pozic specialistů.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3391055  Datum zveřejnění: 16.5.2018