Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR & Finance Administrátor
CPL Jobs s.r.o.
Místo práce
Úzká 488/8, Brno-střed, Česko
Úzká 488/8, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Budeš první člověk, kterého každý, kdo zavítá do CPL, potká, a proto je dobrá nálada a úsměv na tváři pro nás klíčová. Hledáme nového kolegu / kolegyni, který / která má precizní administrativní schopnosti a zaměření detail a zároveň se postará o chod recepce a kanceláře.
Pozice u nás je komplexní, zastřešuje zejména HR administrativu a podporu finančního oddělení ale také starost o kancelář a recepci. A proto je nutné umět si stanovit priority.
Zní to lákavě? Skvělé, tak teď pár faktů:
Co budeš dělat?
• Příprava a správa dokumentů týkajících se zaměstnávání (smlouvy pro interní a dočasné zaměstnance, pracovní lékařské prohlídky a bezpečnost a ochrana zdraví při práci).
• Administrativní podpora finančního oddělení, HR oddělení a Country managera.
• Komunikace a spolupráce s dodavateli a poskytovateli služeb.
• Spolupráce s účetní společností při zpracování docházek a kalkulaci mezd.
• Pomoc finančnímu kontrolorovi při zpracování faktur.
• Vedení recepce (včetně korespondence, návštěv, vybavení, vedení pokladny, zadávání požadavků na IT).
Pozice u nás je komplexní, zastřešuje zejména HR administrativu a podporu finančního oddělení ale také starost o kancelář a recepci. A proto je nutné umět si stanovit priority.
Zní to lákavě? Skvělé, tak teď pár faktů:
Co budeš dělat?
• Příprava a správa dokumentů týkajících se zaměstnávání (smlouvy pro interní a dočasné zaměstnance, pracovní lékařské prohlídky a bezpečnost a ochrana zdraví při práci).
• Administrativní podpora finančního oddělení, HR oddělení a Country managera.
• Komunikace a spolupráce s dodavateli a poskytovateli služeb.
• Spolupráce s účetní společností při zpracování docházek a kalkulaci mezd.
• Pomoc finančnímu kontrolorovi při zpracování faktur.
• Vedení recepce (včetně korespondence, návštěv, vybavení, vedení pokladny, zadávání požadavků na IT).
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zaškolení na danou pozici během onboarding procesu,
• možnost pracovat v mezinárodním prostředí,
• mzda od 30 000 Kč dle zkušeností + měsíční variabilní bonus,
• přátelský pracovní kolektiv, který umí podpořit,
• moderní kanceláře v centru Brna,
• balíček benefitů (5 týdnů dovolené, 3 dny Sick days, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, pravidelné teambuildingové akce).
• možnost pracovat v mezinárodním prostředí,
• mzda od 30 000 Kč dle zkušeností + měsíční variabilní bonus,
• přátelský pracovní kolektiv, který umí podpořit,
• moderní kanceláře v centru Brna,
• balíček benefitů (5 týdnů dovolené, 3 dny Sick days, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, pravidelné teambuildingové akce).
Informace o náboru
Teď už stačí jen dát o sobě vědět a poslat nám CV.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost CPL Jobs s.r.o. je globální poskytovatel lidských zdrojů. Pracujeme se startupy, nadnárodními společnostmi i malými a středními podniky v rozmanitých sektorech. Naše služby jsou přizpůsobeny potřebám našich klientů. Naším základním pilířem je, aby každý získal pracovní příležitost odpovídající jeho profesním aspiracím.
Společnost CPL Jobs s.r.o. je globální poskytovatel lidských zdrojů. Pracujeme se startupy, nadnárodními společnostmi i malými a středními podniky v rozmanitých sektorech. Naše služby jsou přizpůsobeny potřebám našich klientů. Naším základním pilířem je, aby každý získal pracovní příležitost odpovídající jeho profesním aspiracím.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Praxe na pozici/v oblasti
6 měsíců
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Bez čeho se neobejdeš?
• Alespoň 6 měsíců praxe na obdobné administrativní pozici nebo pozici recepčního.
• VŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního/finančního směru výhodou.
• Dobré komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce (písemně i ústně).
• Ochota učit se novým věcem a proaktivní přístup při plnění každodenních úkolů.
• Velmi dobrá znalost MS Office – tabulky budou tvým největším parťákem.
• Velmi dobré organizační schopnosti a příjemné vystupování.
• Alespoň 6 měsíců praxe na obdobné administrativní pozici nebo pozici recepčního.
• VŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního/finančního směru výhodou.
• Dobré komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce (písemně i ústně).
• Ochota učit se novým věcem a proaktivní přístup při plnění každodenních úkolů.
• Velmi dobrá znalost MS Office – tabulky budou tvým největším parťákem.
• Velmi dobré organizační schopnosti a příjemné vystupování.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nabídka služeb personální agentury se zaměřením na obsazování volných pozic ve středním a vyšším managementu a pozic specialistů.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4078208
Datum zveřejnění: 10.5.2021
2021-05-10
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Personalista Společnost: CPL Jobs s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc