Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office Assistant (na metru Pankrác)
Credendo - Short-Term EU Risks úvěrová pojišťovna, a.s.
Místo práce
Na Pankráci, Praha 4-Nusle, Česko
Na Pankráci, Praha 4-Nusle, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
IHNED
IHNED
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Credendo - Short-Term EU Risks úvěrová pojišťovna, a.s.
Pracovní pozice: Office Assistant
Jsme součástí Credendo group, čtvrté největší skupiny evropských úvěrových pojistitelů zastřešující společnosti specializované na různé oblasti úvěrového pojištění ve čtrnácti zemích Evropy.
Do našeho týmu Management Office v Praze 4, na metru Pankrác - hledáme kolegyni na pozici Office Assistant.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Zpracovávání došlé a odesílané firemní korespondence vč. evidence v elektronickém systému
- Elektronická evidence došlých faktur
- Skenování firemních dokumentů a jejich archivace
- Denní vyřizování došlých emailových zpráv na firemní info email, správná alokace ve firmě, odeslání příp. odpovědí
- Přijímání firemních návštěv, vyřizování firemních telefonních hovorů
- Agenda ověřování firemních dokumentů
- Agenda vzdělávání zaměstnanců
- Spolupráce při interních a externích marketingových aktivitách a akcích pro zaměstnance včetně komunikace s dodavateli
- Odpovědnost za marketingový sklad a sklad kancelářských potřeb
- Agenda BOZP, termíny kontrol BOZP na pracovišti
- Zajišťování periodických prohlídek zaměstnanců v řádných termínech pro posouzení zdravotní způsobilosti
- Komunikace se správou budovy
Jaká je naše představa?
- Středoškolské vzdělání
- Zkušenost na obdobné pracovní pozici
- Znalost práce s Datovou schránkou výhodou
- Dobrá znalost práce na PC – MS Outlook, Word a Excel
- Zodpovědnost, pohotovost, samostatnost, smysl pro detail, iniciativa
- Aktivní znalost anglického jazyka
Pracovní pozice: Office Assistant
Jsme součástí Credendo group, čtvrté největší skupiny evropských úvěrových pojistitelů zastřešující společnosti specializované na různé oblasti úvěrového pojištění ve čtrnácti zemích Evropy.
Do našeho týmu Management Office v Praze 4, na metru Pankrác - hledáme kolegyni na pozici Office Assistant.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Zpracovávání došlé a odesílané firemní korespondence vč. evidence v elektronickém systému
- Elektronická evidence došlých faktur
- Skenování firemních dokumentů a jejich archivace
- Denní vyřizování došlých emailových zpráv na firemní info email, správná alokace ve firmě, odeslání příp. odpovědí
- Přijímání firemních návštěv, vyřizování firemních telefonních hovorů
- Agenda ověřování firemních dokumentů
- Agenda vzdělávání zaměstnanců
- Spolupráce při interních a externích marketingových aktivitách a akcích pro zaměstnance včetně komunikace s dodavateli
- Odpovědnost za marketingový sklad a sklad kancelářských potřeb
- Agenda BOZP, termíny kontrol BOZP na pracovišti
- Zajišťování periodických prohlídek zaměstnanců v řádných termínech pro posouzení zdravotní způsobilosti
- Komunikace se správou budovy
Jaká je naše představa?
- Středoškolské vzdělání
- Zkušenost na obdobné pracovní pozici
- Znalost práce s Datovou schránkou výhodou
- Dobrá znalost práce na PC – MS Outlook, Word a Excel
- Zodpovědnost, pohotovost, samostatnost, smysl pro detail, iniciativa
- Aktivní znalost anglického jazyka
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabízíme my?
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí v Praze 4 na metru Pankrác
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené a flexi passy nebo 6 týdnů dovolené, sick days
- Stravenky
- Příspěvky na penzijní, stavební spoření
- Možnost studovat vybraný cizí jazyk, možnosti dalšího profesního rozvoje
- Podpora volnočasových aktivit
- Profesionální a přátelský kolektiv, příležitost pracovat v mezinárodním prostředí stabilní a prosperující společnosti
Motný nástup: IHNED
Jak se přihlásit?
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis včetně motivačního dopisu.
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí v Praze 4 na metru Pankrác
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené a flexi passy nebo 6 týdnů dovolené, sick days
- Stravenky
- Příspěvky na penzijní, stavební spoření
- Možnost studovat vybraný cizí jazyk, možnosti dalšího profesního rozvoje
- Podpora volnočasových aktivit
- Profesionální a přátelský kolektiv, příležitost pracovat v mezinárodním prostředí stabilní a prosperující společnosti
Motný nástup: IHNED
Jak se přihlásit?
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis včetně motivačního dopisu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Vzdělání v oboru
administrativa, pojišťovnictví
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
úvěrové pojištění, pojišťovnictví
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3874709
Datum zveřejnění: 29.11.2021
2021-11-29
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Specialista back office Společnost: Credendo - Short-Term EU Risks úvěrová pojišťovna, a.s.