Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Přijmeme kolegyni na personální administrativu do CZECH INN HOTELS
CZECH INN HOTELS s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
11.07.2018
11.07.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na naše HR oddělení, které spravuje agendu min. 10 hotelů, hledáme flexibilního kolegu/yni!
V současné době oceníme pomoc zejména s personální administrativou
Co Vás nyní čeká?
– příprava nástupů a výstupů (pracovní smlouvy)
– příprava vytýkacích dopisů
– správa zaměstnanecké agendy
– evidence různých dokumentů (dovolenky, neschopenky apod.)
– průběžné reporty
– schůzky se zaměstnanci při podpisu pracovní smlouvy
– zpracování docházek zaměstnanců
V současné době oceníme pomoc zejména s personální administrativou
Co Vás nyní čeká?
– příprava nástupů a výstupů (pracovní smlouvy)
– příprava vytýkacích dopisů
– správa zaměstnanecké agendy
– evidence různých dokumentů (dovolenky, neschopenky apod.)
– průběžné reporty
– schůzky se zaměstnanci při podpisu pracovní smlouvy
– zpracování docházek zaměstnanců
Zaměstnanecké výhody, benefity
– stabilní zázemí hotelového řetězce
– možnost inovací HR procesů
– home-office
– benefity (jazykové kurzy, masáže, zvýhodněné pobyty v hotelech aj.)
– úvazek na hlavní pracovní poměr
– možnost profesního růstu v rámci firmy
– stabilní práce u silné a profesionální české hotelové společnosti
– získávání zkušeností- možnost práci v různých hotelích (3-5*) na různých pozicích
– možnost dotovaného ubytování
– příspěvek na školné
– slevy na letenky, slevy na cestovní služby partnerských CK
– slevy na ubytování v hotelích v ČR a Evropě
– slevy na sportovní služby
– slevy na wealness a beauty služby
– stáž v zahraničí, zdarma jazykové kurzy: AJ, NJ, RJ
– vzdělávání : manažerské programy, pravidelná školení
– letní a vánoční party
– sportovní aktivity : šachový, běžecký a fotbalový klub
– možnost inovací HR procesů
– home-office
– benefity (jazykové kurzy, masáže, zvýhodněné pobyty v hotelech aj.)
– úvazek na hlavní pracovní poměr
– možnost profesního růstu v rámci firmy
– stabilní práce u silné a profesionální české hotelové společnosti
– získávání zkušeností- možnost práci v různých hotelích (3-5*) na různých pozicích
– možnost dotovaného ubytování
– příspěvek na školné
– slevy na letenky, slevy na cestovní služby partnerských CK
– slevy na ubytování v hotelích v ČR a Evropě
– slevy na sportovní služby
– slevy na wealness a beauty služby
– stáž v zahraničí, zdarma jazykové kurzy: AJ, NJ, RJ
– vzdělávání : manažerské programy, pravidelná školení
– letní a vánoční party
– sportovní aktivity : šachový, běžecký a fotbalový klub
Informace o náboru
Výběrové řízení je vícekolové: první konakt probíhá formou telefonického pohovoru.
V případě zájmu prosím kontaktujte personální oddělení: pan Vlastimil Tetour
V případě zájmu prosím kontaktujte personální oddělení: pan Vlastimil Tetour
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
– práce s PC, základy práce s tabulkovými editory
– spolehlivost, zodpovědnost
– příjemné vystupování
– učenlivost
– loajalita
– spolehlivost, zodpovědnost
– příjemné vystupování
– učenlivost
– loajalita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CZECH INN HOTELS je český hotelový řetězec a jedna z největších manažerských firem v hotelnictví v ČR. Centrála firmy je umístěna v Praze.
Ve skupině je aktuálně 26 hotelů. Firma byla založena v roce 2003 a zahrnuje restaurace a hotely 3*–5* kategorie.
CZECH INN HOTELS především provozuje hotely a gastronomická zařízení převážně v Praze. Poskytuje také manažerské služby pro majitele hotelů a poradenství v oblasti hotelového managementu (více na www.czechinn.cz).
Společnost je řízena centrálním managementem pro provoz, obchod a administrativu se sídlem v Hybernské ulici č. 24 na Praze 1. Jednotlivé hotely jsou řízeny vždy hotelovým manažerem.
Ve skupině je aktuálně 26 hotelů. Firma byla založena v roce 2003 a zahrnuje restaurace a hotely 3*–5* kategorie.
CZECH INN HOTELS především provozuje hotely a gastronomická zařízení převážně v Praze. Poskytuje také manažerské služby pro majitele hotelů a poradenství v oblasti hotelového managementu (více na www.czechinn.cz).
Společnost je řízena centrálním managementem pro provoz, obchod a administrativu se sídlem v Hybernské ulici č. 24 na Praze 1. Jednotlivé hotely jsou řízeny vždy hotelovým manažerem.
ID: 3369848
Datum zveřejnění: 11.7.2018
2018-07-11
lokalita: Praha Pozice: HR asistent, Personalista, Personální manažer Společnost: CZECH INN HOTELS s.r.o.