Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu s francouzštinou
DEVIRE s.r.o.
Místo práce
Ostrava, Česko
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zpracování objednávek náhradních dílů (pohonů, řídících systémů) pro cementárny, papírny, firmy zabývající se výrobou a zpracováním kovů
• Realizace příchozích objednávek
• Kontrola zákaznických objednávek a jejich zadávání do našeho ERP systému SAP
• Řízení projektů/objednávek od jejich přijetí až do chvíle jejich dodání
• Řešení reklamace faktur po splatnosti
• Komunikace s kolegy a zákazníky ve francouzském jazyce
• Zákazník je interní a koncový
• Možný rozvoj v obchodní oblasti
• Možná práce z domu (2 dny) a kanceláře (3 dny), po zaškolení dle dohody
• Nástup možný ihned
Profil kandidáta:
• Ovládá francouzský jazyk na komunikativní úrovni – každodenní písemná a ústní komunikace
• Má zkušenosti se zpracováním objednávek
• Má zkušenosti z oblasti zákaznického servisu či komunikace se zákazníkem
• Má zkušenosti s prací v ERP systému – např. SAP či jiný ERP systém (správa objednávek)
• Orientaci na zákazníka
• Komunikační dovednosti
• Realizace příchozích objednávek
• Kontrola zákaznických objednávek a jejich zadávání do našeho ERP systému SAP
• Řízení projektů/objednávek od jejich přijetí až do chvíle jejich dodání
• Řešení reklamace faktur po splatnosti
• Komunikace s kolegy a zákazníky ve francouzském jazyce
• Zákazník je interní a koncový
• Možný rozvoj v obchodní oblasti
• Možná práce z domu (2 dny) a kanceláře (3 dny), po zaškolení dle dohody
• Nástup možný ihned
Profil kandidáta:
• Ovládá francouzský jazyk na komunikativní úrovni – každodenní písemná a ústní komunikace
• Má zkušenosti se zpracováním objednávek
• Má zkušenosti z oblasti zákaznického servisu či komunikace se zákazníkem
• Má zkušenosti s prací v ERP systému – např. SAP či jiný ERP systém (správa objednávek)
• Orientaci na zákazníka
• Komunikační dovednosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Roční finanční bonus
• Flexibilní pracovní doba
• 25 dní dovolené
• Každoroční revize mezd
• Home Office
• Možnost se vzdělávat – externí kurzy a konference
• Jazykové kurzy – skupinové, individuální nebo online
• Stravenkový paušál (finanční příspěvek přímo do vaší mzdy)
• Příspěvek na penzijní připojištění (2–3 % z vaší měsíční mzdy navíc)
• Možnost dalšího kariérního růstu v rámci poboček v ČR i po celém světě
• Moderní kancelář s dobrou dopravní dostupností (vlak, autobus, tramvaj v blízkosti kanceláře)
• Možnost nákupu akcií společnosti
• Firemní parkoviště pro zaměstnance dojíždějící mimo Ostravu
• Notebook a mobilní telefon
• Asistenční linka – odborné poradenství (vztahy, práce, právo, finance a další)
• Volno navíc při mimořádných životních událostech
• Cafeteria systém benefitů (sport, zdraví, kultura, volný čas)
• Firemní akce (Vánoční večírek, teambuildingy a další)
• Zvýhodněné volání i pro soukromé účely (až 5 benefitních SIM karet pro rodinu a přátele)
• Slevy u našich partnerů (gastronomie, nákup automobilů, vlaková doprava, zájezdy atd.)
• Flexibilní pracovní doba
• 25 dní dovolené
• Každoroční revize mezd
• Home Office
• Možnost se vzdělávat – externí kurzy a konference
• Jazykové kurzy – skupinové, individuální nebo online
• Stravenkový paušál (finanční příspěvek přímo do vaší mzdy)
• Příspěvek na penzijní připojištění (2–3 % z vaší měsíční mzdy navíc)
• Možnost dalšího kariérního růstu v rámci poboček v ČR i po celém světě
• Moderní kancelář s dobrou dopravní dostupností (vlak, autobus, tramvaj v blízkosti kanceláře)
• Možnost nákupu akcií společnosti
• Firemní parkoviště pro zaměstnance dojíždějící mimo Ostravu
• Notebook a mobilní telefon
• Asistenční linka – odborné poradenství (vztahy, práce, právo, finance a další)
• Volno navíc při mimořádných životních událostech
• Cafeteria systém benefitů (sport, zdraví, kultura, volný čas)
• Firemní akce (Vánoční večírek, teambuildingy a další)
• Zvýhodněné volání i pro soukromé účely (až 5 benefitních SIM karet pro rodinu a přátele)
• Slevy u našich partnerů (gastronomie, nákup automobilů, vlaková doprava, zájezdy atd.)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Pro mezinárodní společnost působící v oblasti průmyslové automatizace hledáme Specialistu zákaznického servisu s francouzštinou.
Pro mezinárodní společnost působící v oblasti průmyslové automatizace hledáme Specialistu zákaznického servisu s francouzštinou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Devire je mezinárodní personální společnost, založená v Londýně v roce 1987. Již 30 let spolupracujeme s předními zaměstnavateli na evropském trhu a zajišťujeme komplexní náborové projekty.
Kromě náboru nabízíme následující služby: Personální poradenství, HR řešení, IT Contracting, Outsourcing náborových služeb (RPO) a Executive Search. Naše kanceláře se nacházejí v Praze, Brně, Ostravě, Varšavě, Vratislavi, Poznani a Katovicích, stejně jako v Mnichově a Frankfurtu. Jsme součástí společnosti Devonshire Investment Group.
Kromě náboru nabízíme následující služby: Personální poradenství, HR řešení, IT Contracting, Outsourcing náborových služeb (RPO) a Executive Search. Naše kanceláře se nacházejí v Praze, Brně, Ostravě, Varšavě, Vratislavi, Poznani a Katovicích, stejně jako v Mnichově a Frankfurtu. Jsme součástí společnosti Devonshire Investment Group.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 4215459
Datum zveřejnění: 2.12.2021
2021-12-02
lokalita: Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: DEVIRE s.r.o.