Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník v administrativě s angličtinou (m/ž)
DHL Supply Chain s.r.o.
Místo práce
Zděbradská, Říčany, Česko
Zděbradská, Říčany, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.2.2023
1.2.2023
Mzdové podmínky (brutto)
31 000 - 35 000 Kč/měsíc
31 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Administrativní řízení a připravování podkladů pro naskladnění/vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích
- Plnění zadaných úkolů a dodržování nastavených procesů
- Komunikace s řidiči a dopravci
- Vytváření reportů a analýz
- Komunikace s interními i externími zákazníky (i v anglickém jazyce)
- Spolupráce s kolegy ve skladu
- To vše se bude odehrávat ve dvousměnném provozu (6-14, 14-22 hod), což je pro mnohé velkou výhodou
- Nástup možný IHNED
- Plnění zadaných úkolů a dodržování nastavených procesů
- Komunikace s řidiči a dopravci
- Vytváření reportů a analýz
- Komunikace s interními i externími zákazníky (i v anglickém jazyce)
- Spolupráce s kolegy ve skladu
- To vše se bude odehrávat ve dvousměnném provozu (6-14, 14-22 hod), což je pro mnohé velkou výhodou
- Nástup možný IHNED
Zaměstnanecké výhody, benefity
- ZDARMA svozový autobus z/do práce z Roztyl (metro C)
- Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
- 25 dní dovolené
- Vzdělávací kurzy i školení a slevové programy u našich partnerů
- Výhodnější zaměstnanecké tarify od O2
- Pojištění odpovědnosti, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- Balíček zaměstnaneckých výhod CAFETERIA
- Multisport karta
A mnoho dalších benefitů ...
- Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
- 25 dní dovolené
- Vzdělávací kurzy i školení a slevové programy u našich partnerů
- Výhodnější zaměstnanecké tarify od O2
- Pojištění odpovědnosti, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- Balíček zaměstnaneckých výhod CAFETERIA
- Multisport karta
A mnoho dalších benefitů ...
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Komunikativní znalost angličtiny
- Dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Ochota pracovat ve dvousměnném provozu
- Čistý trestní rejstřík
Právní informace: vlastníkem inzerátu je společnost DHL Solutions k.s.
- Dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Ochota pracovat ve dvousměnném provozu
- Čistý trestní rejstřík
Právní informace: vlastníkem inzerátu je společnost DHL Solutions k.s.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Divize DHL Supply Chain je jednou z několika divizí společnosti DHL a vznikla sloučením Deutsche Post a společnosti Exel v roce 2005. V současné době zaměstnáváme přes půl milionu zaměstnanců na celém světě! DHL Supply Chain je globální jedničkou ve Smluvní logistice. V České republice zajišťujeme pro naše zákazníky komplexní logistické služby především v oblasti skladového hospodářství a transportu.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4258255
Datum zveřejnění: 5.1.2023
2023-01-05
lokalita: Praha - východ - Říčany Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: DHL Supply Chain s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 31 000 Kč/měsíc