Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Milá asistentka finančního oddělení / Účetní
DP WORK s.r.o.
Místo práce
Kodaňská 1441/46, Vršovice, Praha 10, Česko
Kodaňská 1441/46, Vršovice, Praha 10, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude Vaší náplní práce?::
* Vystavování faktur, a to i v angličtině, včetně účtování.
* Samostatné zpracování přijatých faktur e-learningového oddělení (převážně investiční faktury).
* Zpracování cestovních příkazů a statistických výkazů.
* Zasílání upomínek a odsouhlasení pohledávek.
* Vyřizování anglické emailové korespondence.
* Správa docházkového systému, vydávání stravenek.
* Péče o smlouvy a jinou dokumentaci.
* Vystavování faktur, a to i v angličtině, včetně účtování.
* Samostatné zpracování přijatých faktur e-learningového oddělení (převážně investiční faktury).
* Zpracování cestovních příkazů a statistických výkazů.
* Zasílání upomínek a odsouhlasení pohledávek.
* Vyřizování anglické emailové korespondence.
* Správa docházkového systému, vydávání stravenek.
* Péče o smlouvy a jinou dokumentaci.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jak si Vás představujeme?::
* Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru.
* Písemný projev v angličtině je pro Vás hračka.
* Samostatnost a pečlivost Vám nejsou cizí a můžeme se na Vás spolehnout.
* V pohodě zvládnete vytvořit tabulku v Excelu a dokument ve Wordu.
* Znalost systému Helios Orange výhodou.
* Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru.
* Písemný projev v angličtině je pro Vás hračka.
* Samostatnost a pečlivost Vám nejsou cizí a můžeme se na Vás spolehnout.
* V pohodě zvládnete vytvořit tabulku v Excelu a dokument ve Wordu.
* Znalost systému Helios Orange výhodou.
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka?::
Skvělé! Potom už jen stačí kliknout na tlačítko odpovědět a odeslat nám tak strukturovaný životopis.
Těšíme se na Vás!
Skvělé! Potom už jen stačí kliknout na tlačítko odpovědět a odeslat nám tak strukturovaný životopis.
Těšíme se na Vás!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co nabízíme my Vám?::
* Práci na částečný úvazek na 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou.
* Nástupní mzdu 18 000 - 19000 Kč/měsíc.
* Práci na 25 hodin týdně.
* Stravenky.
* Pravidelnou pracovní dobu, začátek nejdříve v 9:00.
* Pracoviště dobře dostupné MHD.
* Práci na částečný úvazek na 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou.
* Nástupní mzdu 18 000 - 19000 Kč/měsíc.
* Práci na 25 hodin týdně.
* Stravenky.
* Pravidelnou pracovní dobu, začátek nejdříve v 9:00.
* Pracoviště dobře dostupné MHD.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální a vzdělávací společnost, zabývající se náborem, vzděláváním, zprostředkováním práce a poradenstvím. Společnost působí v mnoha hospodářských oblastech a sektorech po celém území České republiky. V současné době patří mezi 10 největších personálních společností s výhradně českým vlastnictvím.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3870765
Datum zveřejnění: 14.2.2020
2020-02-14
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Účetní Společnost: DP WORK s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.