Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/ka projektových služeb
DP WORK s.r.o.
Místo práce
Bakov nad Jizerou
Bakov nad Jizerou
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
IHNED
IHNED
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc40.000 Kč / měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc40.000 Kč / měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude Vaší náplní práce?::
* Podílení se na přípravě realizace nových projektů pro zákazníky.
* Komunikace s managementem zákazníka - zajištění operativních úkolů při realizaci projektových služeb, zejména o problematice provozu a plnění požadavků zákazníků.
* Vedení evidence požadavků zákazníka na nové pozice v rámci projektů. Koordinace výběru nových zaměstnanců ve spolupráci s oddělením personálního servisu.
* Zajištění nástupů nových zaměstnanců do projektů (podpis pracovní smlouvy, zabezpečení pracovních pomůcek, elektronických přístupů a podobně).
* Zpracování podkladů pro fakturaci projektových služeb, především pracovních výkazů, evidence pracovní doby a vyúčtování dalších nákladů spojených s konkrétním projektem (mobilní telefony, provoz služebních vozidel a jiné).
* Zpracování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů, vyúčtováním služebních cest zaměstnanců na projektech se zákazníkem dle určeného postupu a stanovených pravidel.
* Příprava podkladů pro zpracování mezd.
* Pravidelný reporting daných údajů jednotlivých projektů.
* Spolupráce při zavádění nových služeb a projektů pro zákazníky.
* Podílení se na přípravě realizace nových projektů pro zákazníky.
* Komunikace s managementem zákazníka - zajištění operativních úkolů při realizaci projektových služeb, zejména o problematice provozu a plnění požadavků zákazníků.
* Vedení evidence požadavků zákazníka na nové pozice v rámci projektů. Koordinace výběru nových zaměstnanců ve spolupráci s oddělením personálního servisu.
* Zajištění nástupů nových zaměstnanců do projektů (podpis pracovní smlouvy, zabezpečení pracovních pomůcek, elektronických přístupů a podobně).
* Zpracování podkladů pro fakturaci projektových služeb, především pracovních výkazů, evidence pracovní doby a vyúčtování dalších nákladů spojených s konkrétním projektem (mobilní telefony, provoz služebních vozidel a jiné).
* Zpracování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů, vyúčtováním služebních cest zaměstnanců na projektech se zákazníkem dle určeného postupu a stanovených pravidel.
* Příprava podkladů pro zpracování mezd.
* Pravidelný reporting daných údajů jednotlivých projektů.
* Spolupráce při zavádění nových služeb a projektů pro zákazníky.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabídneme?::
* Práci v dynamickém kolektivu nevšední společnosti.
* Prostor pro Váš osobnostní i profesní rozvoj, tvořivost a samostatnost.
* Mzdu dle seniority (pro pokročilý 40 tis. a výše).
* Roční odměny.
* Mobilní telefon a notebook.
* Služební automobil.
* Flexibilní pracovní dobu.
* Propracovaný balíček benefitů: rekreační zařízení v Harrachově, vstup do posilovny v Mladé Boleslavi, příspěvek na stravování, služby KB, bezplatné očkování aj.
* Práci v dynamickém kolektivu nevšední společnosti.
* Prostor pro Váš osobnostní i profesní rozvoj, tvořivost a samostatnost.
* Mzdu dle seniority (pro pokročilý 40 tis. a výše).
* Roční odměny.
* Mobilní telefon a notebook.
* Služební automobil.
* Flexibilní pracovní dobu.
* Propracovaný balíček benefitů: rekreační zařízení v Harrachově, vstup do posilovny v Mladé Boleslavi, příspěvek na stravování, služby KB, bezplatné očkování aj.
Informace o náboru
Je to na Vás!::
Hledáte novou kariérní výzvu? Orientujete se v základech personalistiky, máte zkušenosti s projekty a anglicky se domluvíte bez problémů? V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete Váš životopis v českém jazyce a my se Vám ozveme zpět.
Hledáte novou kariérní výzvu? Orientujete se v základech personalistiky, máte zkušenosti s projekty a anglicky se domluvíte bez problémů? V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete Váš životopis v českém jazyce a my se Vám ozveme zpět.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Vás požadujeme?::
* VOŠ, VŠ vzdělání v oblasti personalistiky, marketingu nebo obchodu.
* Anglický jazyk na úrovni min. B2 slovem i písmem, další jazyk výhodou.
* Praxi alespoň 3 roky na obdobné pozici (například asistentka ředitele, koordinátor lidských zdrojů, HR business partner a podobné).
* Zkušenosti s realizací projektů.
* Znalost personálních a základních účetních postupů.
* Řidičský průkaz sk. B (budete cestovat v regionu Praha + severní část Středních Čech).
* VOŠ, VŠ vzdělání v oblasti personalistiky, marketingu nebo obchodu.
* Anglický jazyk na úrovni min. B2 slovem i písmem, další jazyk výhodou.
* Praxi alespoň 3 roky na obdobné pozici (například asistentka ředitele, koordinátor lidských zdrojů, HR business partner a podobné).
* Zkušenosti s realizací projektů.
* Znalost personálních a základních účetních postupů.
* Řidičský průkaz sk. B (budete cestovat v regionu Praha + severní část Středních Čech).
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální a vzdělávací společnost, zabývající se náborem, vzděláváním, zprostředkováním práce a poradenstvím. Společnost působí v mnoha hospodářských oblastech a sektorech po celém území České republiky. V současné době patří mezi 10 největších personálních společností s výhradně českým vlastnictvím.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4002912
Datum zveřejnění: 23.11.2020
2020-11-23
lokalita: Bakov nad Jizerou Pozice: HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor Společnost: DP WORK s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc