Koordinátor/ka projektových služeb

DP WORK s.r.o.

Místo práce
Bakov nad Jizerou
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
IHNED
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc40.000 Kč / měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co bude Vaší náplní práce?::
* Podílení se na přípravě realizace nových projektů pro zákazníky.
* Komunikace s managementem zákazníka - zajištění operativních úkolů při realizaci projektových služeb, zejména o problematice provozu a plnění požadavků zákazníků.
* Vedení evidence požadavků zákazníka na nové pozice v rámci projektů. Koordinace výběru nových zaměstnanců ve spolupráci s oddělením personálního servisu.
* Zajištění nástupů nových zaměstnanců do projektů (podpis pracovní smlouvy, zabezpečení pracovních pomůcek, elektronických přístupů a podobně).
* Zpracování podkladů pro fakturaci projektových služeb, především pracovních výkazů, evidence pracovní doby a vyúčtování dalších nákladů spojených s konkrétním projektem (mobilní telefony, provoz služebních vozidel a jiné).
* Zpracování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů, vyúčtováním služebních cest zaměstnanců na projektech se zákazníkem dle určeného postupu a stanovených pravidel.
* Příprava podkladů pro zpracování mezd.
* Pravidelný reporting daných údajů jednotlivých projektů.
* Spolupráce při zavádění nových služeb a projektů pro zákazníky.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabídneme?::
* Práci v dynamickém kolektivu nevšední společnosti.
* Prostor pro Váš osobnostní i profesní rozvoj, tvořivost a samostatnost.
* Mzdu dle seniority (pro pokročilý 40 tis. a výše).
* Roční odměny.
* Mobilní telefon a notebook.
* Služební automobil.
* Flexibilní pracovní dobu.
* Propracovaný balíček benefitů: rekreační zařízení v Harrachově, vstup do posilovny v Mladé Boleslavi, příspěvek na stravování, služby KB, bezplatné očkování aj.

Informace o náboru

Je to na Vás!::
Hledáte novou kariérní výzvu? Orientujete se v základech personalistiky, máte zkušenosti s projekty a anglicky se domluvíte bez problémů? V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete Váš životopis v českém jazyce a my se Vám ozveme zpět.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co od Vás požadujeme?::
* VOŠ, VŠ vzdělání v oblasti personalistiky, marketingu nebo obchodu.
* Anglický jazyk na úrovni min. B2 slovem i písmem, další jazyk výhodou.
* Praxi alespoň 3 roky na obdobné pozici (například asistentka ředitele, koordinátor lidských zdrojů, HR business partner a podobné).
* Zkušenosti s realizací projektů.
* Znalost personálních a základních účetních postupů.
* Řidičský průkaz sk. B (budete cestovat v regionu Praha + severní část Středních Čech).

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální a vzdělávací společnost, zabývající se náborem, vzděláváním, zprostředkováním práce a poradenstvím. Společnost působí v mnoha hospodářských oblastech a sektorech po celém území České republiky. V současné době patří mezi 10 největších personálních společností s výhradně českým vlastnictvím.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4002912  Datum zveřejnění: 23.11.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc