Personální a vzdělávací společnost

Recruiter Specialista pro pozice v marketingu a obchodu

Naše společnost rozšiřuje tým recruiterů, který odpovídá za zprostředkování nových zaměstnanců pro své zákazníky. Hledáme kolegy se zkušeností s prací na pozicích např. specialista náboru, sourcer, researcher, HR admin support. Vítaná je i zkušenost s prací v personální agentuře.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Odpovědnost za plánování, realizaci, získávání a výběru nových zaměstnanců v oblasti marketingu a obchodu pro externí i interní zákazníky.
  • Zpracovávání cenových nabídek pro klienty a zajištění smluvní dokumentace a fakturace.
  • Tvorba KPPM (Kompetenční profil pracovního místa) ve spolupráci s klientem.
  • Aktivní využívání všech online/offline zdrojů pro vyhledání a přímé oslovení cílových kandidátů.
  • Shromažďování dokumentů, realizace předpohovorů, testování zájemců o volná pracovní místa.
  • Organizování procesu vstupních pohovorů ve spolupráci se zákazníkem.
  • Komunikace se zájemci o nabízenou volnou pozici.
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí.
  • Průběžně získává informace potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech.

Co Vám nabízíme?

  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Zajímavé finanční ohodnocení 30 000 Kč + variabilní složka mzdy 0 - 10 000 Kč + motivující provizní systém z tržeb.
- V průměru 50 000 - 60 000 Kč/měsíc (brutto).
  • 5 dnů doplňkové dovolené navíc.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Zvýhodněné ceny ve vlastním rekreačním zařízení v Harrachově.
  • Volný vstup do fitness centra v Mladé Boleslavi.
  • Bezplatné očkování.
  • Jazykové kurzy, školení a možnost dalšího vzdělávání.
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál).
  • Mobilní telefon + možnost zvýhodněných tarifů T-Mobile pro celou rodinu.
  • Služební automobil.

Co od Vás očekáváme?

  • Předchozí zkušenost v sourcingu či recruitmentu v oblasti marketingu a obchodu.
  • Komunikační, analytické a obchodní dovednosti.
  • Umět získat zakázku, definovat s klientem popis pracovního místa a zajistit vynikající spokojenost (vztah s klientem, zjišťování potřeb, udržení perfektních vztahů).
  • Pro klientský, empatický a komunikativní přístup.
  • Proaktivní přístup a schopnost dotahovat věci do konce.
  • Angličtina na komunikativní úrovni, min. B2.
  • ŘP sk. B - aktivní řidič.

Zaujala Vás naše nabídka?

Děkujeme! Zašlete nám Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem nebo nás můžete kontaktovat na uvedeném telefonním čísle.
Informace o pozici:
Místo pracoviště:
Bakov nad Jizerou
Typ pracovního vztahu:
plný úvazek
Požadované vzdělání:
středoškolské s maturitou
Kontakt:
DP WORK s.r.o.

Vodičkova 791/41
110 00 Praha 1
Česká republika
Odpovědět Výpis pozic Přeposlat známému
ID: 4076665  Datum zveřejnění: 7.5.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc