Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora backoffice
Dunross s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• kontrola a příprava účetních dokladů, práce v interním systému
• příprava platebních příkazů a párování příchozích plateb
• příprava reportů
• komunikace s dodavateli, skladem, obchodním a fakturačním oddělením
• zajišťování administrativního chodu firmy včetně vedení pokladny
• příprava platebních příkazů a párování příchozích plateb
• příprava reportů
• komunikace s dodavateli, skladem, obchodním a fakturačním oddělením
• zajišťování administrativního chodu firmy včetně vedení pokladny
Zaměstnanecké výhody, benefity
• zázemí stabilní společnosti s rodinným prostředím
• přátelský pracovní kolektiv
• stálá pracovní doba
• mobilní telefon k soukromým účelům
• notebook
• možnost jazykového vzdělávání
• sick days
• přátelský pracovní kolektiv
• stálá pracovní doba
• mobilní telefon k soukromým účelům
• notebook
• možnost jazykového vzdělávání
• sick days
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Pro našeho významného klienta, který se zabývá dovozem a prodejem elektrospotřebičů a obalových materiálů, hledáme vhodného uchazeče na pozici Administrativní podpora backoffice
Pro našeho významného klienta, který se zabývá dovozem a prodejem elektrospotřebičů a obalových materiálů, hledáme vhodného uchazeče na pozici Administrativní podpora backoffice
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ vzdělání
• znalost programů MS Office
• znalost libovolného účetního programu
• anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni (e-mailová komunikace)
• dobré komunikační dovednosti
• orientaci v účetních dokladech
• znalost programů MS Office
• znalost libovolného účetního programu
• anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni (e-mailová komunikace)
• dobré komunikační dovednosti
• orientaci v účetních dokladech
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Dunross Recruitment je personálně-poradenská společnost. Zabýváme se převážně pozicemi středního a vyššího managementu a pozicemi specialistů v různých odvětvích (IT, telekomunikace, finančnictví, FMCG, retail, výroba).
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3289562
Datum zveřejnění: 18.1.2018
2018-01-18
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Recepční, Sekretářka, Specialista fakturace a plateb Společnost: Dunross s.r.o.