Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Samostatná účetní
Dunross s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak bude vypadat Vaše činnost?
Účtování běžných účetních transakcí (pokladna, banka, dodavatelské faktury, cestovní příkazy,
stravenky, časové rozlišení) v globalním účetním systému
Zodpovědnost za přesné a včasné zaúčtování vzhledem k měsíčním termínům reportingu
Kontrola a zpracování cestovních příkazů
Spolupráce s hlavní účetní při měsíčních inventurách rozvahových účtů, pravidelná kontrola saldokont
Spolupráce při přípravě podkladů pro audit, daňové poradce, statistický úřad
Spolupráce s kontrolingovým oddělením při zpracování měsíčních a dalších ad-hoc reportů –
majetek, intercompany transakce, daně, reconciliace systémů a další.
Co byste měl/a umět či mít?
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
min. 2 roky praxe na pozici účetní nebo z účetního Shared Service Centra, kdy Vám pozice v naší
společnosti umožní dále rozvíjet Vaše znalosti v CZ a US GAAP učetnictví a daních ve středně velké
mezinárodní firmě
Znalost anglického jazyka (AJ) nutná – velká část zaměstnanců jsou cizinci, v AJ proto probíhá běžná
komunikace především ohledně cestovních náhrad, emailová komunikace cca v 50 % a také
používáme globální účetní a systém v AJ
Dobrá znalost MS Excel - používáno denně
Logické a analytické myšlení, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, schopnost týmové práce,
flexibilita
Účtování běžných účetních transakcí (pokladna, banka, dodavatelské faktury, cestovní příkazy,
stravenky, časové rozlišení) v globalním účetním systému
Zodpovědnost za přesné a včasné zaúčtování vzhledem k měsíčním termínům reportingu
Kontrola a zpracování cestovních příkazů
Spolupráce s hlavní účetní při měsíčních inventurách rozvahových účtů, pravidelná kontrola saldokont
Spolupráce při přípravě podkladů pro audit, daňové poradce, statistický úřad
Spolupráce s kontrolingovým oddělením při zpracování měsíčních a dalších ad-hoc reportů –
majetek, intercompany transakce, daně, reconciliace systémů a další.
Co byste měl/a umět či mít?
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
min. 2 roky praxe na pozici účetní nebo z účetního Shared Service Centra, kdy Vám pozice v naší
společnosti umožní dále rozvíjet Vaše znalosti v CZ a US GAAP učetnictví a daních ve středně velké
mezinárodní firmě
Znalost anglického jazyka (AJ) nutná – velká část zaměstnanců jsou cizinci, v AJ proto probíhá běžná
komunikace především ohledně cestovních náhrad, emailová komunikace cca v 50 % a také
používáme globální účetní a systém v AJ
Dobrá znalost MS Excel - používáno denně
Logické a analytické myšlení, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, schopnost týmové práce,
flexibilita
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí a uplatnění v mezinárodní společnosti
Motivační bonusový systém a flexibilní balíček benefitů (včetně stravenek, skupinového životního
pojištění, ergonomických stolů sit&stand, nebo například ovoce každý den)
Jazykové vzdělávání, 5 týdnů dovolené
Flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne
Příjemné pracovní prostředí přímo v centru Prahy
Zázemí a uplatnění v mezinárodní společnosti
Motivační bonusový systém a flexibilní balíček benefitů (včetně stravenek, skupinového životního
pojištění, ergonomických stolů sit&stand, nebo například ovoce každý den)
Jazykové vzdělávání, 5 týdnů dovolené
Flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne
Příjemné pracovní prostředí přímo v centru Prahy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Stabilní zázemí, sympatický tým a místo v centru Prahy.
Stabilní zázemí, sympatický tým a místo v centru Prahy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Dunross Recruitment je personálně-poradenská společnost. Zabýváme se převážně pozicemi středního a vyššího managementu a pozicemi specialistů v různých odvětvích (IT, telekomunikace, finančnictví, FMCG, retail, výroba).
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 4090720
Datum zveřejnění: 27.5.2021
2021-05-27
lokalita: Praha Pozice: Účetní Společnost: Dunross s.r.o.