Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky

Sales Specialist a Admin Support (práce z domu)
Dype s.r.o.
Práce z domu
plný úvazek
dle domluvy
175 - 250 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
SALES SPECIALIST A ADMIN SUPPORT
Do DYPE hledáme parťáka/parťačku, který/á bude pravou rukou našeho Sales/Delivery. Tato role kombinuje administrativní podporu obchodního týmu s přesahem do oblasti delivery. Ideální pro někoho, kdo má rád pořádek, komunikaci a chce být u toho, když se věci dějí — od prvního kontaktu s klientem až po hladké předání právě do delivery. Pokud tě baví být v centru dění, koordinovat a dotahovat věci do konce, pak jsi náš člověk.
Přidej se k nám a buď součástí týmu, který posouvá firemní finance na zcela novou úroveň .
Co budeš mít na starosti:
Administrativní podpora Sales týmu a částečně kolegů z Delivery
Příprava smluv a cenových nabídek podle předem připraveného templatu
Správa CRM systému (Freshsales) a práce s daty
Výpomoc u klientských onboardingů a delivery procesů
Aktivní zapojení do networkingu a hledání nových příležitostí
Správa sales dashboardů
Jak si tě představujeme:
Cca 20 hod/týdně s postupným navyšováním na 30-40 hod/týdně
Jsi proaktivní a nebojíš se komunikovat (i telefonicky)
Jsi pečlivý/á, spolehlivý/á a umíš si dobře zorganizovat čas
Češtinu ovládáš perfektně, angličtinu zvládáš na komunikativní úrovni
Umíš pracovat s CRM nebo se dokážeš na nové programy rychle adaptovat
Máš zkušenost z podobné pozice nebo chuť se rychle učit
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co pro tebe máme:
Možnost pracovat s těmi nejlepšími — patříme mezi TOP 5 účetních firem v ČR
Externí remote spolupráci s flexibilní pracovní dobou
Skvělé týmové akce každý první pátek v měsíci, kde se potkávají lidé napříč společností
Fakt skvělý kolektiv, kde si všichni tykáme a panuje otevřená atmosféra
Program „Ambassador vzdělávání“ s transparentním systémem odměn
Spolupráci se zajímavými partnery a božími klienty — třeba Oktagon MMA, Fabini, Laba Czech a další sexy brandy
Smysluplnou práci na B2B projektu, který posouvá úroveň firemních financí v ČR na zcela nový level
Možnost pracovat z designového coworkingu v atraktivních pražských lokalitách (Karlín, Václavák, Pankrác)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
V prosinci 2022 jsme se umístili v TOP 5 v rámci soutěže Účetní firma roku a pokračujeme dále!
Komplexně řešíme oblast podnikových financí – od účetnictví přes manažerské BI reporty až po CFO level strategického řízení. Dáváme důraz na digitalizaci, využití dat a automatizaci.
Měníme účetní svět novým přístupem v pro-klientském uvažování a zapojování technologií, které managementu firem šetří to nejcennější - čas.
Do podnikání našich klientů přinášíme modernizaci a profesionalizaci, tedy vyšší kvalitu, rychlost, efektivitu, finanční úsporu a neotřelou konkurenční výhodu.
V rámci finančního řízení se specializujeme na startupy a technologické scaleupy. Mezi naše klienty patří jak lokální firmy (Niceboy, Oktagon MMA, Valatron), tak i ty mezinárodní (Apify, Circularo, Easy Software), ale i neziskovky nebo státní instituce.
Na ČSR trh jsme přinesli několik zajímavých unikátních služeb, např. datové účetnictví, vedení účetnictví v Odoo a Xero, či audit digitální transformace. Jsme partnery většiny technologických řešení, které na našem trhu v oblasti firemních financí působí a hrdě se hlásíme k používání vlastního rozumu.