Logo Dype s.r.o.

Sales Specialist a Admin Support (práce z domu)

Dype s.r.o.

Místo práce
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle domluvy
Mzdové podmínky (brutto)
175 - 250 Kč/hod.

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

SALES SPECIALIST A ADMIN SUPPORT 

Do DYPE hledáme parťáka/parťačku, který/á bude pravou rukou našeho Sales/Delivery. Tato role kombinuje administrativní podporu obchodního týmu s přesahem do oblasti delivery. Ideální pro někoho, kdo má rád pořádek, komunikaci a chce být u toho, když se věci dějí — od prvního kontaktu s klientem až po hladké předání právě do delivery. Pokud tě baví být v centru dění, koordinovat a dotahovat věci do konce, pak jsi náš člověk.

Přidej se k nám a buď součástí týmu, který posouvá firemní finance na zcela novou úroveň .

Co budeš mít na starosti:

  • Administrativní podpora Sales týmu a částečně kolegů z Delivery

  • Příprava smluv a cenových nabídek podle předem připraveného templatu

  • Správa CRM systému (Freshsales) a práce s daty

  • Výpomoc u klientských onboardingů a delivery procesů

  • Aktivní zapojení do networkingu a hledání nových příležitostí

  • Správa sales dashboardů

Jak si tě představujeme:

  • Cca 20 hod/týdně s postupným navyšováním na 30-40 hod/týdně 

  • Jsi proaktivní a nebojíš se komunikovat (i telefonicky)

  • Jsi pečlivý/á, spolehlivý/á a umíš si dobře zorganizovat čas

  • Češtinu ovládáš perfektně, angličtinu zvládáš na komunikativní úrovni

  • Umíš pracovat s CRM nebo se dokážeš na nové programy rychle adaptovat

  • Máš zkušenost z podobné pozice nebo chuť se rychle učit

Zaměstnanecké výhody, benefity

​Co pro tebe máme:

  • Možnost pracovat s těmi nejlepšími — patříme mezi TOP 5 účetních firem v ČR

  • Externí remote spolupráci s flexibilní pracovní dobou

  • Skvělé týmové akce každý první pátek v měsíci, kde se potkávají lidé napříč společností

  • Fakt skvělý kolektiv, kde si všichni tykáme a panuje otevřená atmosféra

  • Program „Ambassador vzdělávání“ s transparentním systémem odměn

  • Spolupráci se zajímavými partnery a božími klienty — třeba Oktagon MMA, Fabini, Laba Czech a další sexy brandy

  • Smysluplnou práci na B2B projektu, který posouvá úroveň firemních financí v ČR na zcela nový level

  • Možnost pracovat z designového coworkingu v atraktivních pražských lokalitách (Karlín, Václavák, Pankrác)


Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme DYPE – finanční oddělení pro startupy a scaleupy.
V prosinci 2022 jsme se umístili v TOP 5 v rámci soutěže Účetní firma roku a pokračujeme dále!
Komplexně řešíme oblast podnikových financí – od účetnictví přes manažerské BI reporty až po CFO level strategického řízení. Dáváme důraz na digitalizaci, využití dat a automatizaci.
Měníme účetní svět novým přístupem v pro-klientském uvažování a zapojování technologií, které managementu firem šetří to nejcennější - čas.
Do podnikání našich klientů přinášíme modernizaci a profesionalizaci, tedy vyšší kvalitu, rychlost, efektivitu, finanční úsporu a neotřelou konkurenční výhodu.
V rámci finančního řízení se specializujeme na startupy a technologické scaleupy. Mezi naše klienty patří jak lokální firmy (Niceboy, Oktagon MMA, Valatron), tak i ty mezinárodní (Apify, Circularo, Easy Software), ale i neziskovky nebo státní instituce.
Na ČSR trh jsme přinesli několik zajímavých unikátních služeb, např. datové účetnictví, vedení účetnictví v Odoo a Xero, či audit digitální transformace. Jsme partnery většiny technologických řešení, které na našem trhu v oblasti firemních financí působí a hrdě se hlásíme k používání vlastního rozumu.
ID: 5154079  Datum zveřejnění: 9.9.2025  Spodní hranice mzdy (brutto): 175 Kč/hod.