Konzultant - odd. finance a účetnictví

E.H.R spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Úspěšný uchazeč projde zapracováním v rámci oddělení Účetnictví a Finance:

Finanční oddělení (Cash & Treasury) - 2 týdny:
Komunikace a spolupráce s bankovními ústavy / platební styk a bankovní úvěry;
Proces řízení likvidity;
Spoluprácena procesu zpracování účetních dokladů týkajících se plateb a bankovních transakcí;
Spolupráce při procesu zaúčtování denních závěrek
Komunikace a spolupráce s bezpečnostními agenturami v oblasti svozu peněžní hotovosti
Generování a kontrola reportů;
Práce s programy SAP-FI, ITS, MultiCash/Tembit

Účetní oddělení – 2 týdny:
Proces pořizování všech typů účetních zápisů do účetnictví a to přímým účtováním i účtováním prostřednictvím rozhraní s jinými informačními systémy;
Společnost pracuje s účetním systémem SAP;
Společnost zpracovává účetnictví paralelně podle českého zákona o účetnictví a podle německých účetních standardů (HGB);
Sestavování měsíčních a ročních účetních závěrek;
Aplikace systému interních kontrol;
Komunikace a spolupráce s auditorskými společnostmi.
Bezprostředně po ukončení zapracování bude mít úspěšný uchazeč následující zodpovědnosti:
Bude zodpovědný za finanční a účetní procesy související s novým projektem společnosti
Bude spolupracovat na plnění ostatních úkolů souvisejících s chodem Účetního oddělení

V průběhu zapracování i po jeho ukončení se bude úspěšných uchazeč podílet na:
Komunikaci s centrálou společnosti v Německu; zajišťovat včasné a přesné reportování (související s chodem úseku Účetnictví / Finance);
Implementaci zásad obsažených v korporátních směrnicích do pracovních procesů v rámci úseku; podílet se na tvorbě, revidování a implementaci interních směrnic;
Spolupráci při tvorbě nových pracovních postupů a při zefektivňování stávajících;
Zabezpečování efektivní komunikace a spolupráce s ostatními úseky a odděleními v rámci společnosti
S časovým odstupem se bude podílet na následujících činnostech:
Implementace korporátních projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
Implementace interních (lokálních) projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
Spolupráce na implementaci korporátních či interních projektů v rámci celé společnosti, přičemž bude zastupovat úsek Účetnictví / Finance.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Hlavní pracovní poměr, doba neurčitá
Motivující fixní finanční ohodnocení + bonusy
Zázemí stabilní a úspěšné a procesně řízené mezinárodní společnosti
Příjemný kolektiv

Informace o náboru

Nástupní termín
ideálně Q3/2017, nebo dohodou
Místo výkonu práce
v Praze
Zaměstnavatel: úspěšná a dynamická mezinárodní obchodní společnost - NEJEDNÁ se o outsourcing účetnictví, ale o práci v interním finančním oddělení se stálým pracovištěm v Praze

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Mezinárodní obchodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomika
Alespoň dvouletá praxe u auditorské společnosti
Velmi dobrá znalost německého jazyka
Znalost předpisů upravujících systém účetnictví v České republice
Dobrá znalost MS Office, zejména Excel a Word;
Znalost SAP je výhodou
Pro-aktivní a pragmatický přístup při řešení úkolů
Osobnostní vyzrálost a schopnost získat si respekt v pracovním kolektivu
Orientace na výsledek a termíny
Samostatnost a sebevědomí, schopnost pracovat flexibilně
Ochotný a schopný převzít osobní zodpovědnost a dostát zadaným nárokům
Výborné analytické schopnosti, strategické uvažování, osobní iniciativa
Organizační schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3148174  Datum zveřejnění: 1.8.2017