Finance & Controlling Specialist

E.H.R spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha, Okres Mělník
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Měl/měla byste chuť být u rozjezdu nové společnosti, postupně vybudovat a řídit finanční oddělení? Pozici obsazujeme pro mladou společnost se zahraničním kapitálem a mezinárodním know-how – výrobce kancelářského nábytku se speciálními polohovacími systémy.
Ve společnosti budete podřízený/á přímo řediteli firmy a budete mít zodpovědnost za oblast ekonomiky a financí.

Co budou Vaše úkoly?
• aktivně se podílet na budování a rozvoji výrobní společnosti a na nastavování procesů (storming-forming-norming)
• spolupráce s externí finanční účetní
• controlling, budgeting, plánování, cenová politika
• zpracování podkladů pro manažerské rozhodování, pravidelné reporty interní i externí (externí v AJ nebo v NJ), dílčí analýzy
• spoluúčast na probíhající implementaci ERP systému
• spolupráce s interními manažery při tvorbě finančních plánů
• finanční analýzy, sledování vývoje finančních, obchodních a provozních ukazatelů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám můžeme nabídnout?
• smysluplnou práci na plný úvazek
• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• velmi časté využití angličtiny, příp. němčiny
• přátelskou atmosféru v týmu nadšených lidí
• prostor pro uplatnění Vašich znalostí a zkušeností
• možnost vybudovat si „své“ finanční oddělení, dlouhodobou perspektivu a profesní růst
• místo pracoviště: CTPark Sever - Kozomín
• nástup možný ihned nebo po dohodě

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Výrobce mechatronických polohovacích systémů pro kancelářský nábytek

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaký by měl být Váš profil?
• ideálně VŠ ekonomického směru
• praxe v oboru min. 2 roky a více (controlling, reporting) ideálně z menší nebo střední výrobní firmy
• zkušenost s tvorbou finančního plánu
• aktivní znalost angličtiny, příp. němčiny
• znalost MS Office s důrazem na Excel, účetní program

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3339405  Datum zveřejnění: 19.3.2018