Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant pro průmyslové nemovitosti
Edgar Baker s. r. o.
Místo práce
Česká republika (Práce vyžaduje cestování)
Česká republika (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
živnost
živnost
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 Kč/měsíc+ provize. Mzda závisí od zkušeností uchazeče.
45 000 Kč/měsíc+ provize. Mzda závisí od zkušeností uchazeče.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní pozice máme otevřené pro lokality Brno, Praha, Ostrava a Plzeň.
● Pravidelná komunikace s developery, vlastníky a zájemci
● Profesionální prezentace společnosti 3. stranám
● Reprezentace společnosti na jednáních
● Sledování aktivity vlastníků nemovitostí / nájemců a konkurence
● Komunikace s kolegy, partnery, klienty a 3. stranami s cílem maximalizace obchodního potenciálu
● Navazování spolupráce a budování vztahů s vlastníky a nájemci
● Vyjednávání podmínek spolupráce
● Průběžné rozšiřování nabídky nemovitostí a prostor k pronájmu / prodeji
● Aktivní i pasivní nabízení a inzerce nemovitostí ve své lokalitě / portfoliu s cílem najít zájemce
● Organizace schůzek a prohlídek nemovitostí
● Mediace při jednáních s cílem dokončit transakci
● Nabízení či poskytování dalších služeb (analýzy, reporty, studie, ocenění atd.)
● Nabízení služeb ostatních oddělení a 3. s cílem maximalizace obchodního potenciálu
● Zajištění provize na základě smlouvy / dohody po úspěšném uzavření transakce
● Aktualizace nabídek v interních systémech
o Evidence materiálů a podkladů
o Evidence obch. případů a informací o zakázce do CRM
o Evidence poptávek a nabídek
o Evidence a aktualizace úkolů pro support, marketing, research, call sales pomocí CRM
● Pravidelná komunikace s developery, vlastníky a zájemci
● Profesionální prezentace společnosti 3. stranám
● Reprezentace společnosti na jednáních
● Sledování aktivity vlastníků nemovitostí / nájemců a konkurence
● Komunikace s kolegy, partnery, klienty a 3. stranami s cílem maximalizace obchodního potenciálu
● Navazování spolupráce a budování vztahů s vlastníky a nájemci
● Vyjednávání podmínek spolupráce
● Průběžné rozšiřování nabídky nemovitostí a prostor k pronájmu / prodeji
● Aktivní i pasivní nabízení a inzerce nemovitostí ve své lokalitě / portfoliu s cílem najít zájemce
● Organizace schůzek a prohlídek nemovitostí
● Mediace při jednáních s cílem dokončit transakci
● Nabízení či poskytování dalších služeb (analýzy, reporty, studie, ocenění atd.)
● Nabízení služeb ostatních oddělení a 3. s cílem maximalizace obchodního potenciálu
● Zajištění provize na základě smlouvy / dohody po úspěšném uzavření transakce
● Aktualizace nabídek v interních systémech
o Evidence materiálů a podkladů
o Evidence obch. případů a informací o zakázce do CRM
o Evidence poptávek a nabídek
o Evidence a aktualizace úkolů pro support, marketing, research, call sales pomocí CRM
Zaměstnanecké výhody, benefity
Vybraní uchazeči budou informování na osobním pohovoru.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Našim klientem je renomovaná real-estate společnost.
Našim klientem je renomovaná real-estate společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
ekonomické nebo stavební
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
prax na obchodní pozici
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hard Skills:
● Obchodní praktiky
● Práce s čísly
● Angličtina na výborné úrovni slovem i písmem
● Znalost práce na PC, orientace na Internetu
● Znalost Microsoft Office, výborná znalost Excelu, grafika
Soft Skills:
● Dobré vystupování
● Schopnost dobře zformovat a předat informace
● Komunikativnost
● Schopnost přesvědčit / charisma
● Odolnost vůči stresu
● Obchodní praktiky
● Práce s čísly
● Angličtina na výborné úrovni slovem i písmem
● Znalost práce na PC, orientace na Internetu
● Znalost Microsoft Office, výborná znalost Excelu, grafika
Soft Skills:
● Dobré vystupování
● Schopnost dobře zformovat a předat informace
● Komunikativnost
● Schopnost přesvědčit / charisma
● Odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme profesionální HR společnost se zaměřením na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting.
Členové našeho týmu mají dlouholeté zkušenosti s výběrem kandidátů především pro výrobní, stavební, finanční, IT a obchodní společnosti.
Našimi největšími hodnotami jsou 100% kvalitní servis, zaručená zpětná vazba a lidský přístup od našich konzultantů.
Členové našeho týmu mají dlouholeté zkušenosti s výběrem kandidátů především pro výrobní, stavební, finanční, IT a obchodní společnosti.
Našimi největšími hodnotami jsou 100% kvalitní servis, zaručená zpětná vazba a lidský přístup od našich konzultantů.
ID: 3909770
Datum zveřejnění: 9.6.2020
2020-06-09
lokalita: Česká republika (Práce vyžaduje cestování) Pozice: Account manager, Obchodní manažer, Obchodní zástupce, Realitní makléř Společnost: Edgar Baker s. r. o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc