Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Desktop Support Technician
Excis Compliance Ltd.
Praha, Česko
plný úvazek
ASAP
56 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Technik podpory je ostřílený profesionál zběhlý v poskytování technické pomoci pro počítačové systémy, hardware a software. Díky zkušenostem s operačními systémy pro stolní počítače, jako jsou Windows a macOS, efektivně řeší problémy a provádějí upgrady a konfigurace systému. Dobré + je mít zkušenosti v pozici Supply/Inventory
• Potřebné dovednosti InTune, Auto Pilot a ServiceNow.
• Na zařízení blikaly kódy chyb čtení
• Výměna hardwaru
• Vyhledávání závad pomocí diagnostických zařízení a softwaru
• Aktualizace komponentů
• Asistence podpůrnému personálu jiných poskytovatelů služeb
• Řízení zásob
• Dohlížet na tok skladovaného IT zboží společnosti
• Podrobné záznamy o každém novém nebo vráceném IT zboží při vstupu nebo výstupu ze skladu.
• Kontrolujte a dohlížejte na objednávání zásob, skladování zásob a kontrolujte množství zboží
• Aktualizujte soubor záznamu
• Znalost běžných technik řízení zásob
• Denní, týdenní a měsíční reporting o zásobách IT.
• Musí být schopen vytvořit zprávu o analýze trendů o běžných poruchách na zařízeních koncových uživatelů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Praxe na pozici/v oblasti
Počet let praxe
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jazykové požadavky:
Česky C1
Angličtina B2
Potřebné dovednosti InTune, Auto Pilot a ServiceNow.
• Roky praxe: Středně pokročilý, obvykle min. 2 roky aplikovaných dovedností a zkušeností
• Pracovní technické znalosti operačních systémů Windows umožňující řešení problémů nebo úplnou přestavbu počítače pomocí dokumentace specifické pro klienta poskytnuté klientem.
• Znalost operačních systémů OSX, iOS a Android za účelem poskytování maximální podpory koncovým uživatelům používajícím související zařízení.
• Pracovní technické znalosti produktů Microsoft Office, antivirových produktů a služeb pro stolní počítače umožňující řešení problémů se softwarovými aplikacemi.
• Schopnost využít poskytnutý znalostní článek k řešení problémů s aplikacemi specifickými pro klienta.
• Schopnost aplikovat středně pokročilé znalosti předmětu k řešení různých běžných problémů IT.
• Výrazný servis a orientace na zákazníka
• Pozornost věnovaná detailům a schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu na více projektech