SAP Basis Operations Administrator

Experis

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do you want to be part of a multinational team where you can apply the latest technologies? Do you have experience with SAP Basis roles? Then we have the right opportunity for you. We are looking for SAP Basis Operations Administrator to join an international SAP Basis department.
Be part of a fast growing IT outsourcing provider in Prague!

As a SAP Basis Operations Administrator your main responsibilities will be:
• Consulting our customers' SAP systems
• Participating on shifts and weekend support when required
• Troubleshooting, upgrading database and SAP systems
• Handling various incidents
• Providing stable SAP solutions and perform technical consulting
• Working closely with cross-functional teams across the organisation

Zaměstnanecké výhody, benefity

We can offer you:
• Right spot in one of our teams based on your experience level (Junior to Senior welcome)
• Educational courses and trainings for your personal and career development (soft skills courses, language courses)
• 5 weeks Holidays , Sick days, Meal vouchers
• MultiSport card enabling free entry to many sport facilities in Prague (fully paid)
• Corporate events, teambuildings
• Relocation packages for EU citizens
• Notebook

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

One of the leading consultancies in IT development in Prague.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Administrace SAP - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Qualifications and requirements:
• Experience with SAP architecture and infrastructure
• Knowledge of standards and procedures in the implementation and maintenance of SAP NetWeaver
• Good communication skills
• Have a strong SAP Basis Foundation
• Good written and spoken English

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3176141  Datum zveřejnění: 1.9.2017