Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Hledáme Business Process Analylika s angličtinou
Experis
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
08.10.2017
08.10.2017
Mzdové podmínky (brutto)
32 - 35,000 CZK
32 - 35,000 CZK
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
A global company whose products are helping in more than 100 countries all over the world is looking for motivated Business Analyst!
We tailor to the needs of our customers drawing on our long-standing experience involving innovation, quality and vision.
Who are we looking for?
We are looking for motivated candidates who will reporting about global quality and engineering.
POPIS POZICE
Covering monthly governance for metric reporting and business presentations.
Reporting and providing analysis on a regular basis for internal customers.
Preparing analysis for customer satisfaction reports.
Creating ad hoc analysis based on specific requirements.
Reviewing regular reports with internal customer to make sure the requirements are still valid and accurate.
Daily communication with internal customers and other departments within company.
PROFIL KANDIDÁTA
MS OFFICE – Excel mainly and also knowledge of SQL is required
Good written/spoken English and native Czech
Team player
Focus on detail
Ability to work under pressure
Flexibility and quick learning of new things
Self driven
We tailor to the needs of our customers drawing on our long-standing experience involving innovation, quality and vision.
Who are we looking for?
We are looking for motivated candidates who will reporting about global quality and engineering.
POPIS POZICE
Covering monthly governance for metric reporting and business presentations.
Reporting and providing analysis on a regular basis for internal customers.
Preparing analysis for customer satisfaction reports.
Creating ad hoc analysis based on specific requirements.
Reviewing regular reports with internal customer to make sure the requirements are still valid and accurate.
Daily communication with internal customers and other departments within company.
PROFIL KANDIDÁTA
MS OFFICE – Excel mainly and also knowledge of SQL is required
Good written/spoken English and native Czech
Team player
Focus on detail
Ability to work under pressure
Flexibility and quick learning of new things
Self driven
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Continuous training and development (courses in IT, networking, management etc.)
• Competitive salary and target driven bonuses
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of paid vacation per year
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program – Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern Offices
• A dynamic and multicultural working environment
• and many others…
• Competitive salary and target driven bonuses
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of paid vacation per year
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program – Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern Offices
• A dynamic and multicultural working environment
• and many others…
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
A global leader respected for innovation and reliability, we offerstechnologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.
A global leader respected for innovation and reliability, we offerstechnologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Základy
Microsoft SQL Server - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3205346
Datum zveřejnění: 4.10.2017
2017-10-04
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, IT analytik Společnost: Experis
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 32 - 35,000 CZK