Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Intercompany Specialist
Experis
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Intercompany Specialist
The Intercompany Specialist is an integral role within the Financial Accounting team. This team is responsible for delivering the month-end financial information. The position plays a critical part in the company's month-end close process.
Responsibilities:
The Intercompany Specialist is responsible for:
- Preparing, managing and controlling journal entries, balance sheets and reconciliations
- Accounts Payable and Receivable processing
- Checking information to ensure all relevant information is present
- Monthly intercompany reconciliation
The Intercompany Specialist is an integral role within the Financial Accounting team. This team is responsible for delivering the month-end financial information. The position plays a critical part in the company's month-end close process.
Responsibilities:
The Intercompany Specialist is responsible for:
- Preparing, managing and controlling journal entries, balance sheets and reconciliations
- Accounts Payable and Receivable processing
- Checking information to ensure all relevant information is present
- Monthly intercompany reconciliation
Zaměstnanecké výhody, benefity
Benefits:
What can we offer you?
- Home office
- Flexible working hours
- Educational contribution
- Five weeks of vacation
- Meal vouchers
- Cafeteria benefits program
- Brand new offices
- And lot more
What can we offer you?
- Home office
- Flexible working hours
- Educational contribution
- Five weeks of vacation
- Meal vouchers
- Cafeteria benefits program
- Brand new offices
- And lot more
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
American IT company based in Prague
American IT company based in Prague
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Requirements:
- Main requirements for this positions are:
- Understanding and practical knowledge of FInance processes
- 1 years' experience in a similar position
- Proactive and strong analytical skills
- Main requirements for this positions are:
- Understanding and practical knowledge of FInance processes
- 1 years' experience in a similar position
- Proactive and strong analytical skills
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců