Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Internal Control Specialist
Experis
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Fancy working in an American IT company? Would you like to become a part of wider Finance professionals‘ back-office team ? Do you speak English and have experiences in accounting? Are you a team player and a person with critical thinking? Do you have auditing experience?
If you answered yes to the above questions than we are looking for you!
RESPONSIBILITIES:
• Securing risk management and audit SOX audit reviews
• Overseeing all processes from SOX compliance
• Auditing and co-signing every process change and reporting findings
• SOX compliance for future scope and/or changes in scope including cost impact studies
• Assuring standard process application including financial and operational controls to minimize all risks
• Detecting potential fraud areas and suggesting fixes and process improvements
• Continuously reviewing migrated processes, reporting findings and suggesting improvements
• Cooperating on process standardization
• Preparing all monthly, quarterly and annual SOX audits and reporting
If you answered yes to the above questions than we are looking for you!
RESPONSIBILITIES:
• Securing risk management and audit SOX audit reviews
• Overseeing all processes from SOX compliance
• Auditing and co-signing every process change and reporting findings
• SOX compliance for future scope and/or changes in scope including cost impact studies
• Assuring standard process application including financial and operational controls to minimize all risks
• Detecting potential fraud areas and suggesting fixes and process improvements
• Continuously reviewing migrated processes, reporting findings and suggesting improvements
• Cooperating on process standardization
• Preparing all monthly, quarterly and annual SOX audits and reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
BENEFITS AND CULTURE
• 5 weeks of vacation
• Meal vouchers
• Flexible working hours
• Education & Development program
• Cafeteria benefits program
• Educational contribution
• Business and private travel insurance
• International environment
• Brand new offices in Enterprise building at Pankrac
If you are interested in the offer, do not hesitate to contact me at [email protected]
• 5 weeks of vacation
• Meal vouchers
• Flexible working hours
• Education & Development program
• Cafeteria benefits program
• Educational contribution
• Business and private travel insurance
• International environment
• Brand new offices in Enterprise building at Pankrac
If you are interested in the offer, do not hesitate to contact me at [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Americká společnost existující na trhu přes 50. let. Zabývá se outsourcingem služeb v oboru IT, financí a HR.
Americká společnost existující na trhu přes 50. let. Zabývá se outsourcingem služeb v oboru IT, financí a HR.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
REQUIREMENTS:
• experience at least 1 year from a treasury or GLS SSC
• to know SSC principles and knowledge of the account
• Either SOX or internal/external audit experience
• Experience in similar position in international Shared Service Center
• Strong processes orientation, knowledge of process design tools
• Proactive and strong analytical skills
• Strong excel experience (pivot tables, macros, foundation of VBA)
• The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
• experience at least 1 year from a treasury or GLS SSC
• to know SSC principles and knowledge of the account
• Either SOX or internal/external audit experience
• Experience in similar position in international Shared Service Center
• Strong processes orientation, knowledge of process design tools
• Proactive and strong analytical skills
• Strong excel experience (pivot tables, macros, foundation of VBA)
• The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3302859
Datum zveřejnění: 15.3.2018
2018-03-15
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Auditor, Finanční analytik, Specialista pohledávek, Specialista reportingu, Účetní Společnost: Experis