Network specialist - tier 2

Experis

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

We are now looking to recruit Network Support Engineers to work variable shift patterns within our Global Network Operations Facility in Brno, Czech Republic. Relocate to Brno and work for a Cisco Multinational Partner!

WHAT WILL YOU DO?

This role is a mix of tier 1 & 2 network support for our major telecommunications customer.
That means engineer determines the issue, actions by engaging relevant party, keeps client updated till solution is provided.
Builds up knowledge on Cisco switches, has an access to EMEA & US devices. Learns company’s procedures and their

global customers. Once fully confident then further, 2nd level is added; fixing faults, handling global clients of

various technical expertise.

Zaměstnanecké výhody, benefity

WE OFFER:

● Opportunity to work for an international, independent and stable private company in the heart of Europe

● Grow your skill base, we will support your technical development related to the role

● Enjoy good quality work-life balance with plenty of cultural and active opportunities in 2nd largest & multicultural city in the Czech Republic

● Be part of vibrant international team

● 1 extra week of holiday (5 weeks in total)

● Meal vouchers

● Private medical care with English speaking personnel

● Special discounts for gyms, opticians

● Czech classes

● Teambuilding events

● Employee referral bonus

Informace o náboru

Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Martina Radkovičová
Telefon: 727 845 884

Hlavní oblast působení klienta

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1) nebo Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Španělský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

YOUR PROFILE:

Cisco CCNA Qualified or relevant NOC experience of at least 1 year
Must be able to communicate effectively with the team, corporate customers of different technical expertise and all levels of management
Experience of customer service ideally gained in a customer facing environment
GERMAN/FRENCH/SPANISH and ENGLISH proficiency in both verbal & written form
Flexibility to work either 12 hr shifts (weekends, nights, and national holidays) or day 8 hr shifts (Mon – Fri). This depends on business requirements.
Must be EU passport holder, willing to relocate, culturally sensitive, appreciate cultural differences.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3415012  Datum zveřejnění: 8.6.2018