Asistent/ka business centra - recepční

FLEXI OFFICE s.r.o.

Místo práce
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
možný ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 22 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého business centra,
- osobní a elektronická komunikace s klienty,
- vyřizování požadavků klientů a bezodkladné zabezpečení řešení,
- organizační činnosti (zpracování poptávky zasedacích místností, zajištění rezervace, příprava zasedacích místností, catering, administrativní a technická podpora),
- vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence (hovory, návštěvy, poptávky),
- zajištění administrativních činností (např. komunikace s dodavateli, příprava podkladů pro fakturaci),
- asistentské služby – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů aj.,
- denní zpracování klientské a interní pošty.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Dlouhodobá spolupráce na HPP (doba určitá s možností prodloužení),
- práce pondělí až pátek v pevné pracovní době (volné víkendy a svátky),
- mladý a přátelský kolektiv,
- moderní kanceláře přímo v centru Prahy,
- pozice s mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti,
- firemní benefity - stravenkový paušál, free days, občerstvení na pracovišti, výhodný tarif pro soukromý telefon.

Informace o náboru

Váš životopis v českém nebo anglickém jazyce zašlete prosím prostřednictvím tlačítka "Poslat společnosti životopis".
Výběrové řízení je dvoukolové.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Tabulkový editor (excel) - Pokročilý
Textový editor (word) - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Práce s počítačem - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Máte dokončené středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou,
- uživatelskou znalost práce na PC (práce s dokumenty, tabulkami, internetem),
- znalost AJ na pokročilé úrovni slovem i písmem (využijete ji při komunikaci s našimi zahraničními klienty),
- dokážete se domluvit s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli - komunikativnost,
- máte velmi dobré organizační schopnosti,
- jste samostatná/ý a zodpovědná/ý,
- k řešení situací a úkolů přistupujete proaktivně,
- máte smysl pro pečlivé zpracování zadání a schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce,
- nemusíte mít předchozí zkušenosti na podobné pozici, vše Vás naučíme.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. je poskytovatelem pronájmů plně vybavených a servisovaných kanceláří v České republice a na Slovensku.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 4092413  Datum zveřejnění: 31.5.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 22 000 Kč/měsíc