Cenový referent/referentka

Future Recruitment s.r.o.

Místo práce
Kolín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
30000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Sestavování kalkulačních podkladů pro stavení ceny za výrobky, výkony, práce a služby
Kalkulace nákladů ojedinělé výroby, výkonů, prací nebo služeb
Vytváření a udržování normativních základen pro kalkulace
Zpracování rozborů a plánů vývoje nákladům vlastní výroby
Zpracování návrhů na vývoj nákladů a jiných kalkulačních položek
Zpracování návrhů cen a cenových nabídek
Rozbory cenových podmínek na trhu a vývoje vnitropodnikových veličin ovlivňujících ceny zboží.
Účast na jednáních o cenách
Reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Dlouhodobou perspektivu zaměstnání u stabilního zaměstnavatele
Stravenky
Zdarma vstup do AQUA parku
5 týdnů dovolené
Mobilní telefon
Podnikové akce
Nástup dle dohody

Informace o náboru

Ať už jste specialista či manažer, skladník nebo právník, ať už hledáte aktivně nebo se třeba jen rozhlížíte po trhu, rádi se s vámi podělíme o vaše pracovní starosti i radosti a pomůžeme vám najít správný směr.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Vodohospodářství, dodávka tepla

Pro našeho klienta hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Cenový referent/referentka. Místo výkonu práce je město Kolín.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Ekonomie, účetnictví

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Min. SŠ vzdělání, praxe v oboru
Znalost AJ – schopnost jednoduché komunikace a psaného textu
Znalosti kalkulací, cenotvorby a základů účetnictví
Výhodou je znalost Helios Green (HEG) a zákaznického informačního systému USYS
Dobrá znalost MS Office – především MS Excel (pokročilé funkce)
Zodpovědnost, přesnost, důslednost, samostatnost, analytické myšlení, komunikativnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personálna spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou, zameriavajúca sa predovšetkým na obsadzovanie specializovaných pozícií a pozícií vo strednom a vyššom manažmente.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců

Adresa společnosti

Future Recruitment s.r.o.
Na Florenci 1055/35
11000 Praha 1
http://www.futurerecruitment.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Andrea Klimešová
Tel.: +420724606664
E-mail: poslat životopis
ID: 3593635   Datum zveřejnění: 5.2.2019   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   30000