Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista / Specialistka zákaznického servisu
Future Recruitment s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, významnou zahraniční obchodně-výrobní společnost působící v oblasti spotřební elektroniky hledáme vhodného kandidáta / kandidátku na pozici Specialista zákaznického servisu.
Vaším hlavním úkolem bude zpracování objednávek s následnou fakturací, zajištění plynulé a efektivní komunikace jak s externími zákazníky, tak s odděleními uvnitř společnosti (obchod, logistika, finance).
Mezi hlavní zodpovědnosti bude patřit:
- Zpracování a vedení objednávek ve smyslu evidence v příslušném systému, kontroly zadávání, rezervace zboží a aktualizace ceníků
- Zodpovědnost za vystavování faktur
- Vystavování vratek na základě přiděleného kódu
- Vystavováni dobropisů
- Poskytování informací o stavu skladových zásob
- Spolupráce s oddělením logistiky (předávání informací ohledně termínů naskladnění zboží, evidence poškozeného zboží, storno objednávky)
- Pravidelný reporting týkající se exportů výdejů
- Komunikace s účetním oddělení - řešení došlých plateb, sledování sald zákazníků
- Práce v systému SAP a Helios – aktualizace dat, reporting
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Podobná pracovní zkušenost z oblasti zákaznického servisu, logistiky, administrativy – nutná předchozí praxe v kontaktu se zákazníkem a spoluprací s odděleními napříč společností
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Uživatelská znalost MS Office
- Výhodou znalost SAP, případně Helios
- Velmi dobré komunikativní a organizační dovednosti
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
- Proaktivní přístup k práci
- Vysoká míra samostatnosti, zároveň týmový hráč
Klient nabízí:
- Zajímavou pracovní náplň se širším spektrem zodpovědností
- Přátelskou pracovní atmosféru
- Motivující finanční ohodnocení
- Firemní benefity
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personálna spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou, zameriavajúca sa predovšetkým na obsadzovanie specializovaných pozícií a pozícií vo strednom a vyššom manažmente.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3598140
Datum zveřejnění: 11.2.2019
2019-02-11
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office Společnost: Future Recruitment s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.