Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Global Mobility Coordinator
Future Recruitment s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
For one of our significant client, international global mobility service provider we are looking for suitable candidate for the position of Global Mobility Coordinator.
Purpose of the role is being part of the service delivery team, provide administrative and general support to the Relocation Service Team. You will be working on assigned tasks during the relocation process controlled by the Relocation Consultant.
Main tasks:
• Working on assigned tasks throughout the relocation process managed by the Relocation Consultant.
• Update information onto the Relocation Management Software .
• Manage relocation documentation, upload data and documents to the RMS, keep the system up-to-date.
• Tracking of costs and charges.
• Invoice processing.
• Prepare any research requested by relocation consultants e.g. sport facilities, doctors, school-housing-, concierge information…
• Provide assistance with obtaining documents (Tax ID, Social Security Card, Apostille, legalisation, translations, etc.)
• Prepare status reports and client reports
Required skills:
• Minimum secondary education.
• Relevant experience of minimum 2 years within within global mobility / relocation area.
• Strong attention to details.
• Fluency in English.
• Proficient computer skills in MS Office: Word, Excel and PowerPoint.
• Good organization, communication skills.
• Excellent interpersonal and problem-solving skills; versatile, well organized with a consistent focus on quality and a passion for customers.
• Problem solving/anticipation, ability to react quickly and manage stressful situations.
• Flexibility and responsibility.
• Willingness to work independently but also being a great team player.
• Driving license - active driver.
We offer:
• Interesting working opportunity within international stable company in Prague 6.
• Great and positive working environment.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personálna spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou, zameriavajúca sa predovšetkým na obsadzovanie specializovaných pozícií a pozícií vo strednom a vyššom manažmente.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3691400
Datum zveřejnění: 11.7.2019
2019-07-11
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik, Specialista back office Společnost: Future Recruitment s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.