Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Logistics Coordinator
Future Recruitment s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
For one of our significant client, international global mobility service provider we are looking for suitable candidate for the position of Logistics Coordinator – moving services.
Main tasks:
• Responsibility for assuring and coordinating moving process for an individual customer or business.
• Creating and administrating moving files.
• Booking and coordinating appropriate services (transport, agents and etc.) included
in the scope of services agreed with the client.
• Arranging insurance for customer’s personal effects when applicable and dealing with insurance claims when they occur.
• Arranging export and import customs procedures by collecting the relevant documents and information.
• Communicating with customers/accounts concerning moving details such as schedule confirmation (start of operations, loading/unloading, etc.)
• Communicating with the Operations Manager in order to coordinate moving activities.
• Registering costs accruals related to jobs into the company database and the timely up-dating of the company database.
• Controlling and approving incoming invoices for services .
• Running all necessary reports (such as tonnage, etc.) from the company database on a regular basis.
• Issuing invoices for services provided in accordance with client’s approved quotation.
Required skills:
• Minimum secondary education
• Experience of minimum 1 year within logistics / forwarding is a must
• Excellent English spoken and written
• Advanced level of Czech language
• Problem solving/anticipation, ability to react quickly and manage stressful situations
• Flexibility and responsibility
• Good organization skills and attention to details
• Great communication and negotiations skills
• Knowledge of PC skills
• Willingness to work independently but also being a team player
We offer:
• Interesting working opportunity within international stable company
• Great and positive working environment
• Place of work: Prague 6 - Ruzyně
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personálna spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou, zameriavajúca sa predovšetkým na obsadzovanie specializovaných pozícií a pozícií vo strednom a vyššom manažmente.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3742712
Datum zveřejnění: 19.8.2019
2019-08-19
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Logistik Společnost: Future Recruitment s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.