Network Team Leader pro seniorní tým

Global IT Center, s.r.o.

Místo práce
Škrobárenská, Brno-jih, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
Roční bonusy, meziroční navýšení mezd

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro náš malý expertní network tým na 3rd levelu podpory hledáme Team Leadera se silnými technickými znalostmi a citem pro vedení a podporu techniků. Pokud se chceš zapojit do technické práce (u nás je to kombinace operativy a projektů), dále své IT znalosti rozvíjet a zároveň tě baví people management, jsi náš člověk!

Jak se u nás budeš realizovat?
• Zaměříš na kompletní management naší DC LAN network infrastruktury
• Na roli využiješ svou technickou expertízu stejně jako vendor a service management schopnosti
• Tvojí zodpovědností bude take převzít service ownership, zaměříš se tedy na kvalitu, stabilitu, SLA´s atd. Budeš moct vest menší projekty nebo se účastnit větších a diskutovat řešení s managementem nebo dalšími technickými týmy.
• Technické práce bude tvořit cca 70% tvé pracovní náplně a čeká tě pestrá práce - deploymenty a konfugurace, řešení incidentů a změn, troubleshooting, monitoring infrastruktury nebo spolupráce s architekty na projektech
• Co se týče Team Lead práce, které budeš věnovat zbývajících 30% práce, těší se na tebe 4-členný tým network expertů, se kterými povedeš pravidelné teamové meetingy, 1-2-1s. Mezi členy týmu budeš dělit a prioritizovat úkoly a podpoříš je v čem bude třeba.

Zajímá tě, jakým technickým oblastem se tým dál věnuje?
o Management of global WAN (MPLS, DMVPN, global routing)
o Management of LAN network infrastructure - Cisco Catalyst
o Cisco based Wireless infrastructure
o Load balancing based on Citrix ADC
o Vendor Management
o VMware NSX-T
o Azure networking

Jaké tvé kvality oceníme?
• Předchozí zkušenost s vedením týmu
• Znalost routing a switching (silná znalost BGP příjde vhod)
• Znalost Cisco Datacenter LAN technologie (Cisco ACI, NX-OS)
• Dobrá všeobecná IT znalost a chuť se dál rozvíjet
• Pokročilá úroveň angličtiny

Jak to u nás vypadá?
Jsme globální IT centrum pro HeidelbergCement Group, světového lídra v oblasti stavebních materiálů. Momentálně máme 190 zaměstnanců, ale pořád se snažíme držet rodinnou atmosféru. Staráme se o globální infrastrukturu o velikosti 10 000 serverů, 37 000 userů v 60 zemích a na 6 datacentrech. Základní pc problémy koncových uživatelů u nás řeší Service Desk a o náročnější IT problémy se starají týmy Global Operations, kteří mají na starosti tickety, monitoring a incidenty. Expertní týmy mají na starosti deployment a management IT řešení spolu s mezinárodními projekty.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Jak tě oceníme?
• Zajímavou fixní mzdou s pravidelnými bonusy a meziročním navyšováním
• 5 týdnů dovolené
• Široký výběr placených školení, kurzů a certifikací
• Penzijní připojištění
• Mobilní telefon s firemním tarifem a notebook dle vlastního výběru
• Pravidelné teambuildingy a firemní akce
• Profesní růst a stabilní pracovní zázemí
• Možnost zahraničních pracovních cest
• Multisport karta, stravenková karta a benefit karta
• Středeční ovocné dny a čtvrteční jóga na pracovišti
• Kancelář v centru Brně s relax zónami, terasou a firemním parkováním
• Ecologický bonus při nevyužití firemního parkování

Informace o náboru

Výběrové řízení je následující: nejprve ti zavolá naše HR a probere tvoje dotazy a doptá se na tvá očekávání. Následně máme 2 kola pohovoru. První kolo online na vyjasění očekávání, druhé kolo osobní a technické.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2)

Praxe na pozici/v oblasti

IT

Počet let praxe

5

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální IT centrum pro HeidelbergCement Group, světového lídra v oblasti stavebních materiálů. Staráme se o globální infrastrukturu o velikosti 10 000 serverů, 37 000 userů v 60 zemích a na 6 datacentrech. Základní pc problémy koncových uživatelů u nás řeší Service Desk a o náročnější IT problémy se starají týmy Global Operations, kteří mají na starosti tickety, monitoring a incidenty. Do expertního aplikačního týmu hledáme technika, který se se bude starat o management IT operativy a mezinárodní projekty.

Mrkni na náš instagram:
https://www.instagram.com/globalitcenter/

Více rolí zde:
https://www.gitc.heidelbergcement.com/en/career
ID: 4007898  Datum zveřejnění: 3.12.2020