Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent importního managementu (poloviční úvazek)
Globus ČR, v.o.s.
Kostelecká 822, Praha-Čakovice, Česko
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Co vás čeká
- organizační a administrativní podpora oddělení
- evidence a správa písemností
- administrativní podpora obchodní oblasti
- komunikace s partnery z ČR i zahraničí
- zpracování cenových kalkulací dle instrukcí oddělení
- objednání a včasné dodání vzorků a dokumentů
- komunikace s partnery: logistika, externí dodavatelé služeb
- pravidelná komunikace s Globus Německo a Globus Rusko
Profil vhodného uchazeče
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- předchozí zkušenosti na obdobné administrativní pozici aspoň 2 roky
- dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint), MS LYNC
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost, spolehlivost, pečlivost
- schopnost dodržovat a hlídat termíny
- flexibilitu a schopnost zvládat měnící se situace
- řidičský průkaz skupiny B
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- mzda vždy 11. den v měsíci
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- 10 % zaměstnanecká sleva na vše
- příspěvek na penzijní pojištění
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.