Obchodní manažer (Čechy)

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Jihočeský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Plzeňský kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 Kč fix + % z prodeje

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Očekáváme od Vás akvizici zákazníků v daném regionu, následnou péči o zákazníka a udržování dobrých vztahů.
Hledáme člověka s technickým myšlením, proto budete poskytovat i odborné poradenství zákazníkům.

Hledáme tři manažery, přerozdělení oblasti podle místa bydliště.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co od nás můžete očekávat?

- jedinečnou příležitost spolupracovat na novém projektu společnosti
- zázemí stabilní společnosti (pobočka i v ČR)
- telefon, notebook, služební auto i pro soukromé účely
- o jiných benefitech se popovídáme osobně

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskuteční v průběhu září 2017.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Našim klientem je úspěšná slovenská obchodně-výrobní společnost zabývající se dodávkou komponent v oblasti stavebnictví, s pobočkou také v České republice.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

technické zaměření

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA - Základy

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- obchodnické, komunikační a organizační dovednosti
- technické myšlení (čtení výkresů)
- lidský přístup
- týmový hráč
- aktivní a dynamický člověk
- silná orientace na trh a dosahování konečného produktu u zákazníka

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3178976  Datum zveřejnění: 5.9.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 000 Kč fix + % z prodeje