Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní manažer (Čechy)
H.R.OMADA spol. s r.o.
Místo práce
Jihočeský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Plzeňský kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj
Jihočeský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Plzeňský kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 Kč fix + % z prodeje
35 000 Kč fix + % z prodeje
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Očekáváme od Vás akvizici zákazníků v daném regionu, následnou péči o zákazníka a udržování dobrých vztahů.
Hledáme člověka s technickým myšlením, proto budete poskytovat i odborné poradenství zákazníkům.
Hledáme tři manažery, přerozdělení oblasti podle místa bydliště.
Hledáme člověka s technickým myšlením, proto budete poskytovat i odborné poradenství zákazníkům.
Hledáme tři manažery, přerozdělení oblasti podle místa bydliště.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co od nás můžete očekávat?
- jedinečnou příležitost spolupracovat na novém projektu společnosti
- zázemí stabilní společnosti (pobočka i v ČR)
- telefon, notebook, služební auto i pro soukromé účely
- o jiných benefitech se popovídáme osobně
- jedinečnou příležitost spolupracovat na novém projektu společnosti
- zázemí stabilní společnosti (pobočka i v ČR)
- telefon, notebook, služební auto i pro soukromé účely
- o jiných benefitech se popovídáme osobně
Informace o náboru
Výběrové řízení se uskuteční v průběhu září 2017.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Našim klientem je úspěšná slovenská obchodně-výrobní společnost zabývající se dodávkou komponent v oblasti stavebnictví, s pobočkou také v České republice.
Našim klientem je úspěšná slovenská obchodně-výrobní společnost zabývající se dodávkou komponent v oblasti stavebnictví, s pobočkou také v České republice.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
technické zaměření
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA - Základy
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- obchodnické, komunikační a organizační dovednosti
- technické myšlení (čtení výkresů)
- lidský přístup
- týmový hráč
- aktivní a dynamický člověk
- silná orientace na trh a dosahování konečného produktu u zákazníka
- technické myšlení (čtení výkresů)
- lidský přístup
- týmový hráč
- aktivní a dynamický člověk
- silná orientace na trh a dosahování konečného produktu u zákazníka
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3178976
Datum zveřejnění: 5.9.2017
2017-09-05
lokalita: Jihočeský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Plzeňský kraj, Ústecký kraj, Středočeský kraj Pozice: Account manager, Obchodní manažer, Obchodní zástupce, Produktový manažer Společnost: H.R.OMADA spol. s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 000 Kč fix + % z prodeje