Business Development Manager (technická řešení)

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Moravskoslezský kraj ( schůzky v terénu a home office po zapracování), Moravskoslezský kraj, Okres Olomouc, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Karviná, Okres Nový Jičín, Okres Opava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
zajímavý fix + provize z prodeje

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Očekáváme od Vás vyhledávání obchodních partnerů v daném regionu, následnou péči o zákazníka a udržování dobrých vztahů.

Hledáme člověka s technickým myšlením, protože budete poskytovat odborné poradenství zákazníkům a časem i navrhovat odborné řešení (pri zavádění výrobních postupů a procesů).

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co od nás můžete očekávat?

- jedinečnou příležitost spolupracovat na novém projektu společnosti
- zázemí stabilní společnosti (pobočka v i ČR)
- telefon, notebook, služební auto i pro soukromé účely
- o jiných benefitech se popovídáme osobně

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskuteční v průběhu května 2018.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Našim klientem je úspěšná slovenská obchodně-výrobní společnost zabývající se dodávkou komponent v oblasti stavebnictví, s pobočkou také v České republice.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

technické zaměření

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA - Základy

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- obchodnické, komunikační a organizační dovednosti
- technické myšlení (čtení výkresů)
- lidský přístup
- parťák do tímu
- aktivní a dynamický člověk
- silná orientace na trh a dosahování konečného produktu u zákazníka

- minimálne 1 rok na obchodnické pozici technického směru nebo záliba v technice

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3367006  Datum zveřejnění: 19.4.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: zajímavý fix + provize z prodeje