Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Business Development Manager (technická řešení)
H.R.OMADA spol. s r.o.
Místo práce
Moravskoslezský kraj ( schůzky v terénu a home office po zapracování), Moravskoslezský kraj, Okres Olomouc, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Karviná, Okres Nový Jičín, Okres Opava, Okres Ostrava
Moravskoslezský kraj ( schůzky v terénu a home office po zapracování), Moravskoslezský kraj, Okres Olomouc, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Karviná, Okres Nový Jičín, Okres Opava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
zajímavý fix + provize z prodeje
zajímavý fix + provize z prodeje
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Očekáváme od Vás vyhledávání obchodních partnerů v daném regionu, následnou péči o zákazníka a udržování dobrých vztahů.
Hledáme člověka s technickým myšlením, protože budete poskytovat odborné poradenství zákazníkům a časem i navrhovat odborné řešení (pri zavádění výrobních postupů a procesů).
Hledáme člověka s technickým myšlením, protože budete poskytovat odborné poradenství zákazníkům a časem i navrhovat odborné řešení (pri zavádění výrobních postupů a procesů).
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co od nás můžete očekávat?
- jedinečnou příležitost spolupracovat na novém projektu společnosti
- zázemí stabilní společnosti (pobočka v i ČR)
- telefon, notebook, služební auto i pro soukromé účely
- o jiných benefitech se popovídáme osobně
- jedinečnou příležitost spolupracovat na novém projektu společnosti
- zázemí stabilní společnosti (pobočka v i ČR)
- telefon, notebook, služební auto i pro soukromé účely
- o jiných benefitech se popovídáme osobně
Informace o náboru
Výběrové řízení se uskuteční v průběhu května 2018.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Našim klientem je úspěšná slovenská obchodně-výrobní společnost zabývající se dodávkou komponent v oblasti stavebnictví, s pobočkou také v České republice.
Našim klientem je úspěšná slovenská obchodně-výrobní společnost zabývající se dodávkou komponent v oblasti stavebnictví, s pobočkou také v České republice.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
technické zaměření
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA - Základy
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- obchodnické, komunikační a organizační dovednosti
- technické myšlení (čtení výkresů)
- lidský přístup
- parťák do tímu
- aktivní a dynamický člověk
- silná orientace na trh a dosahování konečného produktu u zákazníka
- minimálne 1 rok na obchodnické pozici technického směru nebo záliba v technice
- technické myšlení (čtení výkresů)
- lidský přístup
- parťák do tímu
- aktivní a dynamický člověk
- silná orientace na trh a dosahování konečného produktu u zákazníka
- minimálne 1 rok na obchodnické pozici technického směru nebo záliba v technice
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3367006
Datum zveřejnění: 19.4.2018
2018-04-19
lokalita: Moravskoslezský kraj ( schůzky v terénu a home office po zapracování), Moravskoslezský kraj, Okres Olomouc, Okres Bruntál, Okres Frýdek - Místek, Okres Karviná, Okres Nový Jičín, Okres Opava, Okres Ostrava Pozice: Account manager, Obchodní manažer, Obchodní zástupce Společnost: H.R.OMADA spol. s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: zajímavý fix + provize z prodeje