Business development manager / account manager

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Středočeský kraj, Zlínský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
fix od 1500 eur brutto + odměny a bonusy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chcete mít možnost být prodejcem pro inovativní řešení, které jsou technologicky pokrokové a cenově velmi dostupné (a ve skutečnosti šetří náklady pro firmy)?
Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni a oceníte, když ho budete mocí užívat na denní báze?
Chcete být součástí novo-vznikajícího prodejního oddělení - budovat obchod v ČR?
Víte působit převážné na Moravě, ale občasně cestovat i do Čech?
Jste dravý a aktívní obchodník, no zároveň zodpovědní a týmoví kolega?
Pokud ano, rádi Vám představíme tuto pracovní nabídku.

Náplň práce:
- aktívní akvizice nových klientů (v prvním roku je to hlavně o akvizici, jednání hlavně na C-level úrovni)
- péče o zákazníky (řešení firmy mají dlouhodobí charakter, nejedná se pouze o jednorázový obchod)
- kooperace s kolegy na jiných úrovních
- reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

- poskytování vozu i k soukromým účelům
- mobil, laptop (vyšší třídy)
- jazykové, IT i soft skills vzdělávaní

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskuteční v průběhu června 2018.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Slovenská firma, která se stala součástí nadnárodního koncernu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- práce s PC (MS Office) na úrovni pokročilý - Excel, Word, PowerPoint
- aktívní znalost Anglického (vnitrofiremní komunikace)

- komunikační a vyjednávací dovednosti
- orientace na cíle a výsledky
- silná zručnost vytváření vztahů
- schopnost zaměřit se na detaily
- vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
- schopnost sebemotivace
- samostatnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3414261  Datum zveřejnění: 8.6.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: fix od 1500 eur brutto + odměny a bonusy