Business development manager

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Středočeský kraj, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
fix od 40.000 CZK brutto + odměny a bonusy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chcete mít možnost být prodejcem pro inovativní řešení, které jsou technologicky pokrokové a cenově velmi dostupné (a ve skutečnosti šetří náklady pro firmy) a které se prodávají jako teplé rohlíky?
Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni a oceníte, když ho budete mocí užívat na denní báze?
Chcete být součástí novo-vznikajícího prodejního oddělení - budovat obchod v ČR?
Víte působit převážné v Praze, ale občasně cestovat i po celé ČR?
Jste dravý a aktívní obchodník, no zároveň zodpovědní a týmoví kolega?
Pokud ano, rádi Vám představíme tuto pracovní nabídku.

Náplň práce:
- aktívní akvizice nových klientů (v prvním roku je to hlavně o akvizici, jednání hlavně na C-level úrovni)
- péče o zákazníky (řešení firmy mají dlouhodobí charakter, nejedná se pouze o jednorázový obchod)
- kooperace s kolegy na jiných úrovních
- reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

- poskytování vozu i k soukromým účelům
- mobil, laptop (vyšší třídy)
- jazykové, IT i soft skills vzdělávaní

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskuteční v průběhu čerence 2018.
Úvodní pohovory budu probíhat v Praze

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Slovenská firma, která se stala součástí nadnárodního koncernu a která bude zastřešovat aktivity v rámci V4 a Rakouska..

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- komunikační a vyjednávací dovednosti
- orientace na cíle a výsledky
- silná zručnost vytváření vztahů
- schopnost zaměřit se na detaily
- vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
- schopnost sebemotivace
- samostatnost

- práce s PC (MS Office) na úrovni pokročilý - Excel, Word, PowerPoint
- aktívní znalost Anglického (vnitrofiremní komunikace)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3446919  Datum zveřejnění: 12.7.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: fix od 40.000 CZK brutto + odměny a bonusy