Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní manažér pro ČR (rozběh nového zastoupení)
H.R.OMADA spol. s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Středočeský kraj, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování)
Jihomoravský kraj, Středočeský kraj, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
od 47.000 CZK (v závislosti od zkušeností) + odměny a bonusy
od 47.000 CZK (v závislosti od zkušeností) + odměny a bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete mít možnost být prodejcem pro pokrokové řešení?
Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni a oceníte, když ho budete mocí užívat na denní báze?
Chcete být součástí novo-vznikajícího prodejního oddělení, budovat obchod v ČR?
Jste dravý a aktívní obchodník, no zároveň zodpovědní a týmoví kolega?
Pokud ano, rádi Vám představíme tuto pracovní nabídku.
Náplň práce:
- aktívní akvizice nových klientů (v prvním roku je to hlavně o akvizici, jednání hlavně na C-level úrovni)
- péče o zákazníky (řešení firmy mají dlouhodobí charakter, nejedná se pouze o jednorázový obchod)
- kooperace s kolegy na jiných úrovních
- reporting
Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni a oceníte, když ho budete mocí užívat na denní báze?
Chcete být součástí novo-vznikajícího prodejního oddělení, budovat obchod v ČR?
Jste dravý a aktívní obchodník, no zároveň zodpovědní a týmoví kolega?
Pokud ano, rádi Vám představíme tuto pracovní nabídku.
Náplň práce:
- aktívní akvizice nových klientů (v prvním roku je to hlavně o akvizici, jednání hlavně na C-level úrovni)
- péče o zákazníky (řešení firmy mají dlouhodobí charakter, nejedná se pouze o jednorázový obchod)
- kooperace s kolegy na jiných úrovních
- reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
- poskytování vozu i k soukromým účelům
- mobil, laptop (vyšší třídy)
- jazykové, IT i soft skills vzdělávaní
- mobil, laptop (vyšší třídy)
- jazykové, IT i soft skills vzdělávaní
Informace o náboru
Výběrové řízení se uskuteční v průběhu srpna a září 2018.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Úspešná Slovenská firma, která se stala součástí nadnárodního koncernu.
Úspešná Slovenská firma, která se stala součástí nadnárodního koncernu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- komunikační a vyjednávací dovednosti
- orientace na cíle a výsledky
- silná zručnost vytváření vztahů
- schopnost zaměřit se na detaily
- vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
- schopnost sebemotivace
- samostatnost
- práce s PC (MS Office) na úrovni pokročilý - Excel, Word, PowerPoint
- aktívní znalost Anglického (vnitrofiremní komunikace)
- orientace na cíle a výsledky
- silná zručnost vytváření vztahů
- schopnost zaměřit se na detaily
- vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
- schopnost sebemotivace
- samostatnost
- práce s PC (MS Office) na úrovni pokročilý - Excel, Word, PowerPoint
- aktívní znalost Anglického (vnitrofiremní komunikace)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3459039
Datum zveřejnění: 30.7.2018
2018-07-30
lokalita: Jihomoravský kraj, Středočeský kraj, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování) Pozice: Country manager/director, Finanční manažer, Obchodní manažer, Obchodní zástupce, Regionální / Oblastní manažer Společnost: H.R.OMADA spol. s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: od 47.000 CZK (v závislosti od zkušeností) + odměny a bonusy