Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
P2P Accountant
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Your new company
Our client, an international leading provider of a diverse range of consumer products with a portfolio of over 100 trusted brands with well-established SSC Financial team based in Prague is currently looking for the right candidate for a position of AP Clerk with French.
Your new role
The successful candidate will be responsible for ensuring all invoices are processing efficiently through the system. He/she will be also responsible for coding invoices in the system, matching them with purchase orders and receipts. Taking part in training and process initiatives are also part of the job agenda.
What you'll need to succeed
The ideal candidate should be friendly person with orientation on detail. this role is suitable also for graduates with some part-time job experience. We are looking for independent person with analytical skills. We also expect good knowledge of Excel and experience in SAP is an advantage. Advanced English and fluency in French is needed.
What you'll get in return
Our client is offering interesting position in an international company, nice working environment, in attractive part of Prague, motivating salary and interesting benefit package.
What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
Our client, an international leading provider of a diverse range of consumer products with a portfolio of over 100 trusted brands with well-established SSC Financial team based in Prague is currently looking for the right candidate for a position of AP Clerk with French.
Your new role
The successful candidate will be responsible for ensuring all invoices are processing efficiently through the system. He/she will be also responsible for coding invoices in the system, matching them with purchase orders and receipts. Taking part in training and process initiatives are also part of the job agenda.
What you'll need to succeed
The ideal candidate should be friendly person with orientation on detail. this role is suitable also for graduates with some part-time job experience. We are looking for independent person with analytical skills. We also expect good knowledge of Excel and experience in SAP is an advantage. Advanced English and fluency in French is needed.
What you'll get in return
Our client is offering interesting position in an international company, nice working environment, in attractive part of Prague, motivating salary and interesting benefit package.
What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Nemocnice, ambulantní lékařská činnost, další zdravotní péče
mezinárodní farmaceutická firma
mezinárodní farmaceutická firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2951927
Datum zveřejnění: 25.7.2017
2017-07-25
lokalita: Praha Pozice: Fakturant, Finanční analytik, Pokladník, Účetní Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.