Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka recepce
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Olivova 4/2096, Praha 1, Hlavní město Praha
Olivova 4/2096, Praha 1, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro naši britskou společnost se sídlem v centru Prahy hledáme vhodného kandidáta/vhodnou kandidátku na dlouhodobou brigádu na pozici: Asistentka recepce.
Na této pozici budete zodpovědní za kompletní vedení a zastřešení chodu recepce, uvádění a ohlašování firemních klientů, e-mailovou a telefonickou komunikaci, administrativní podporu týmů, práci s firemní databází a budete podporou office managementu.
Na této pozici budete zodpovědní za kompletní vedení a zastřešení chodu recepce, uvádění a ohlašování firemních klientů, e-mailovou a telefonickou komunikaci, administrativní podporu týmů, práci s firemní databází a budete podporou office managementu.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Čeká Vás různorodá práce v mezinárodním prostředí a s mladým kolektivem, nadprůměrné platové ohodnocení s půlročními bonusy a možností kariérního růstu napříč společností.
Informace o náboru
Pro naši britskou společnost se sídlem v centru Prahy hledáme vhodného kandidáta/vhodnou kandidátku na dlouhodobou brigádu na pozici: Asistentka recepce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Hays Czech Republic je součástí Hays plc, světového leadera v oblasti náboru specialistů. Celosvětově zaměstnáváme více než 9,000 lidí ve 20 specializacích, 252 pobočkách ve 33 zemích světa.
V České republice působíme od roku 1998, nabízíme služby v oblasti náboru kvalifikovaných pracovníků na trvalý i dočasný pracovní poměr, zprostředkování IT kontraktorů a outsourcing náboru zaměstnanců.
Hays Czech Republic je součástí Hays plc, světového leadera v oblasti náboru specialistů. Celosvětově zaměstnáváme více než 9,000 lidí ve 20 specializacích, 252 pobočkách ve 33 zemích světa.
V České republice působíme od roku 1998, nabízíme služby v oblasti náboru kvalifikovaných pracovníků na trvalý i dočasný pracovní poměr, zprostředkování IT kontraktorů a outsourcing náboru zaměstnanců.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hlavním požadavkem je výborný ústní i písemný projev v českém a anglickém jazyce, příjemné a vstřícné vystupování, dobré organizační dovednosti a alespoň krátkou praxi z obdobné pozice.
Nabízíme dlouhodobou spolupráci s docházkou v rozsahu 20 hod./týdně, ve směnném provozu - ranní (8:00 – 13:30), odpolední (13:00 – 18:00)
Nabízíme dlouhodobou spolupráci s docházkou v rozsahu 20 hod./týdně, ve směnném provozu - ranní (8:00 – 13:30), odpolední (13:00 – 18:00)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3185955
Datum zveřejnění: 12.9.2017
2017-09-12
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.