Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Data administrátor s AJ
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha 2, Praha, Hlavní město Praha
Praha 2, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
04.05.2018
04.05.2018
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000
30 000 - 35 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici budete zodpovědni za vyhledávání, shromažďování a přípravu informací, podkladů a dat od klientů, a dále kopírování, skenování a zadávání těchto dat do interního systému. Pracovník na této pozici bude spolupracovat s kolegy regionálně (např. Polsko) a komunikovat s klienty v rámci České republiky a Německa.
Vhodný kandidát musí ovládat anglický jazyk na pokročilé úrovni (slovem i písmen), německý jazyk je velkou výhodou, dále je nutná dobrá znalost MS Office. Předešlé zkušenosti z oblasti administrativní / asistentské pozice v rámci korporátního prostředí (ideálně bankovního sektoru) jsou též velmi žádoucí. Hledáme kandidáta s velmi dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi, který je schopný pracovat samostatně a rychle, ale je zároveň orientován i na detail a přesnost.
Vhodný kandidát musí ovládat anglický jazyk na pokročilé úrovni (slovem i písmen), německý jazyk je velkou výhodou, dále je nutná dobrá znalost MS Office. Předešlé zkušenosti z oblasti administrativní / asistentské pozice v rámci korporátního prostředí (ideálně bankovního sektoru) jsou též velmi žádoucí. Hledáme kandidáta s velmi dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi, který je schopný pracovat samostatně a rychle, ale je zároveň orientován i na detail a přesnost.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Pracovní příležitost v rámci mezinárodní společnosti, plný pracovní úvazek na dobu určitou (1 rok) s velkou možností dalšího prodloužení, zajímavé mzdové ohodnocení (dle zkušeností kandidáta) a zaměstnanecké benefity (25 dnů dovolené, sick days, penzijní připojištění, příspěvek na jazykové kurzy atd.)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Velice známá a rozšířená bankovní instituce se sídlem na Praze 2.
Velice známá a rozšířená bankovní instituce se sídlem na Praze 2.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3354170
Datum zveřejnění: 6.4.2018
2018-04-06
lokalita: Praha 2, Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Specialista podpory zákazníků Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 - 35 000