Customer Satisfaction Specialist

Hays Czech Republic, s.r.o.

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do hlavních kompetencí patří: práce se smlouvy, organizace konferencí, analýzy a reporty podpory zákazníků, training koordinace

Požadujeme: organizační schopnosti, zkušenost z automotivu výhodou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

automoto

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.

O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Adresa společnosti

Hays Czech Republic, s.r.o.
Olivova 4/2096
110 00 Praha 1
http://www.hays.cz
ID: 3476281   Datum zveřejnění: 22.8.2018