Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Exekutivní asistentka
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Česko
Praha 5, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned / dohodou
ihned / dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
30-40 000 CZK
30-40 000 CZK
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zodpovědnost za agendu managementu (plánování schůzek, emaily atd.)
• Koordinace týmových meetingů, aktivit, místností, občerstvení, agendy a zápisů pro VP a manažery
• Organizace služebních cest a koordinace rezervace letenek a hotelů
• Vedení docházky zaměstnanců oddělení Human Resources
• Objednávání kancelářských potřeb - podpora oddělení Human Resources
• Příprava prezentací a podkladů pro meetingy
• Koordinace týmových meetingů, aktivit, místností, občerstvení, agendy a zápisů pro VP a manažery
• Organizace služebních cest a koordinace rezervace letenek a hotelů
• Vedení docházky zaměstnanců oddělení Human Resources
• Objednávání kancelářských potřeb - podpora oddělení Human Resources
• Příprava prezentací a podkladů pro meetingy
Zaměstnanecké výhody, benefity
Firemní akce, možnost občasné práce z domova, vzdělávací kurzy, školení, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, příspěvek na dopravu, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby, mobilní telefon, notebook, občerstvení na pracovišti, stravenky/příspěvek na stravování
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Mezinárodní společnost s dobrou pověstí na trhu a stabilním zázemím.
Mezinárodní společnost s dobrou pověstí na trhu a stabilním zázemím.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Samostatnost, schopnost reagovat na změny
Organizační schopnosti a komunikační dovednosti
Organizační schopnosti a komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3595730
Datum zveřejnění: 7.2.2019
2019-02-07
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Office manager Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30-40 000 CZK