Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR support
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme mezinárodní personálně poradenská společnost se zastoupením ve 33 zemích po celém světě.
Poskytujeme specializované náborové služby pro celou řadu odvětví. Momentálně hledáme milého kolegu/kolegyní do naší Temporary divize.
Co Vás čeká:
Kompletní zodpovědnost za agendu Temporary, neboli dočasně přidělovaných zaměstnanců s poskytováním personálně poradenské činnosti a pravidelným osobním kontaktem, s důrazem na dlouhodobé budování vztahů a spolupráce.
V rámci agendy budete:
• připravovat podklady, jako pracovní smlouvy, DPP, DPČ, interní směrnice, dodatky, cestovní příkazy,
• zpracovávat podklady pro výplatu mezd, bonusů a benefitů,
• udržovat správnost v oblasti zaměstnávání cizinců,
• komunikovat s přidělenými zaměstnanci na pravidelné bázi a být jejich kontaktní osobou, na kterou se mohou obracet v případě dotazů či jakýchkoli nejasností.
Požadujeme
Ideální kandidát má min. 1 rok zkušeností z obdobné pozice, velmi dobré komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce (min. úroveň B2/C1) a je pro něj důležitý pro-klientský přístup.
Vaším koníčkem je excel a word, který budete používat pro každodenní práci, schopnost prioritizace a orientace na detail je Vaší předností.
Nabízíme
Novému kolegovi nabízíme práci pro společnost patřící ve svém oboru k evropské i domácí špičce. Fixní plat a motivující bonusovou složku, flexibilní pracovní dobu, denní využití anglického jazyka, přátelský a optimisticky naladěný tým a moderní pracoviště v centru Prahy blízko Václavského náměstí.
V případě, že Vás tato pozice zaujala a zároveň splňujete uvedené požadavky, zašlete Váš životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Poskytujeme specializované náborové služby pro celou řadu odvětví. Momentálně hledáme milého kolegu/kolegyní do naší Temporary divize.
Co Vás čeká:
Kompletní zodpovědnost za agendu Temporary, neboli dočasně přidělovaných zaměstnanců s poskytováním personálně poradenské činnosti a pravidelným osobním kontaktem, s důrazem na dlouhodobé budování vztahů a spolupráce.
V rámci agendy budete:
• připravovat podklady, jako pracovní smlouvy, DPP, DPČ, interní směrnice, dodatky, cestovní příkazy,
• zpracovávat podklady pro výplatu mezd, bonusů a benefitů,
• udržovat správnost v oblasti zaměstnávání cizinců,
• komunikovat s přidělenými zaměstnanci na pravidelné bázi a být jejich kontaktní osobou, na kterou se mohou obracet v případě dotazů či jakýchkoli nejasností.
Požadujeme
Ideální kandidát má min. 1 rok zkušeností z obdobné pozice, velmi dobré komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce (min. úroveň B2/C1) a je pro něj důležitý pro-klientský přístup.
Vaším koníčkem je excel a word, který budete používat pro každodenní práci, schopnost prioritizace a orientace na detail je Vaší předností.
Nabízíme
Novému kolegovi nabízíme práci pro společnost patřící ve svém oboru k evropské i domácí špičce. Fixní plat a motivující bonusovou složku, flexibilní pracovní dobu, denní využití anglického jazyka, přátelský a optimisticky naladěný tým a moderní pracoviště v centru Prahy blízko Václavského náměstí.
V případě, že Vás tato pozice zaujala a zároveň splňujete uvedené požadavky, zašlete Váš životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* k fixnímu platu ještě variabilní bonusová složka a další týdenní a měsíční finanční výhody
* zázemí silné a mezinárodní společnosti a přátelský tým
* perspektivní kariérní postupu
* 5 týdnů dovolené a 3 dny sick day,
* Příspěvek na penzijní a životní připojištění, cestu do práce a stravenky
* pro zdravé tělo i mysl jsme připravili multisport kartu a jazykové kurzy
* zázemí silné a mezinárodní společnosti a přátelský tým
* perspektivní kariérní postupu
* 5 týdnů dovolené a 3 dny sick day,
* Příspěvek na penzijní a životní připojištění, cestu do práce a stravenky
* pro zdravé tělo i mysl jsme připravili multisport kartu a jazykové kurzy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3644703
Datum zveřejnění: 16.5.2019
2019-05-16
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, Personalista Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.