Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Assistant
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Žandov u České Lípy, Žandov, Česko
Žandov u České Lípy, Žandov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
IHNED
IHNED
Mzdové podmínky (brutto)
33 000 - 36 000 Kč/měsíc
33 000 - 36 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
HR tasks:
· Nábor nových zaměstnanců, pohovory
· Příprava přednástupních materiálů (smlouvy, benefity, vstupní prohlídky, aj.)
· Podklady pro payroll
· Koordinace školení
· Kontaktní osoba pro personální společnosti, aj.
Office:
· Administrace emailů, smluv, aj.
· Fleet management
· zajištění cestovních dokladů, ubytování, aj.
· office manager
· spolupráce s managementem
· Nábor nových zaměstnanců, pohovory
· Příprava přednástupních materiálů (smlouvy, benefity, vstupní prohlídky, aj.)
· Podklady pro payroll
· Koordinace školení
· Kontaktní osoba pro personální společnosti, aj.
Office:
· Administrace emailů, smluv, aj.
· Fleet management
· zajištění cestovních dokladů, ubytování, aj.
· office manager
· spolupráce s managementem
Zaměstnanecké výhody, benefity
5 týdnů dovolené, jazykové kurzy, stravenky, příspěvek na dopravu, příspěvek na penzijní připojištění, roční bonus, aj.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Mezinárodní stabilní společnost, která působí v oblasti výroby.
Mezinárodní stabilní společnost, která působí v oblasti výroby.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Kandidát by měl být dynamický, proaktivní, komunikativní a chtít se učit.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3652104
Datum zveřejnění: 25.4.2019
2019-04-25
lokalita: Okres Česká Lípa Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 33 000 - 36 000 Kč/měsíc