Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Support
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
zajišťování efektivního procesu zákaznického servisu u klíčových zákazníků
intenzivní práce s interními informačními systémy pro zpracování objednávek, nabídek a obchodních příležitostí
analýza dat s cílem propojovat systémy a automatizovat procesy
aktivní spolupráce s obchodními zástupci při obsluze zákazníků, mezi které patří největší české průmyslové firmy – vyřizování poptávek, vytváření nabídek a realizace objednávek
komunikace s výrobními závody SKF z různých zemí po celém světě
administrativa, vyřizování reklamací, práce s pohledávkami
intenzivní práce s interními informačními systémy pro zpracování objednávek, nabídek a obchodních příležitostí
analýza dat s cílem propojovat systémy a automatizovat procesy
aktivní spolupráce s obchodními zástupci při obsluze zákazníků, mezi které patří největší české průmyslové firmy – vyřizování poptávek, vytváření nabídek a realizace objednávek
komunikace s výrobními závody SKF z různých zemí po celém světě
administrativa, vyřizování reklamací, práce s pohledávkami
Zaměstnanecké výhody, benefity
5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, jazykové kurzy, aj.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Stabilní společnost na Praze 7.
Stabilní společnost na Praze 7.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
velmi dobré komunikační schopnosti
samostatné řešení problémů a určování priorit
iniciativní přístup a chuť učit se novým věcem
samostatné řešení problémů a určování priorit
iniciativní přístup a chuť učit se novým věcem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3675515
Datum zveřejnění: 22.5.2019
2019-05-22
lokalita: Praha Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc